macmoj12H Geplaatst 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 De weg op dit forum nog lang niet gevonden. Inloggen zowaar gelukt vanuit Spanje. Nog in overleg met de informatici, want de behandeling kan om itc technische redenen nog niet beginnen. Wordt aan gewerkt en het zal allemaal wel goed komen. Toch zou ik het leuk te vinden om alvast aan het forum deel te nemen. (Wie is wie gegevens kloppen niet, ik woon al weer een half leven lang in Madrid)Ik wil me graag verder voorstellen, maar eerst maar kijken of dit bericht op het forum terecht komt.Wat hulp is heel welkom. Weet niet hoe te beginnen. Alvast bedankt voor iedere tip die me helpt dit forum wat inzichtelijker te maken!Groeten, Peer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flocko Geplaatst 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst 20 april 2009 Welkom vanuit Espagna!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst 21 april 2009 hallo peerditjes en datjes is de dagdraad en het meest geschikt om iets te vragen,stoom af te blazen en antwoord te verwachtenop tips en adviezen krijg zoals de titel zegt,tips en [ja ja]adviezenverder kan je via pb[persoonlijk bericht]direct met iemand van gedachten wisselen en/of reargerensucces Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst 21 april 2009 Peer van harte welkom, kom mee schrijven zou ik zeggen. De eerste stap heb je gezet, proficiat!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden