Spring naar bijdragen

Hernieuwd lidmaatschap

Fiet

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben Fiet. Ben hier een paar jaar terug ook een poos geweest, dat heeft me toen goed geholpen mijn drinken onder controle te krijgen. Helaas is dat nu niet meer het geval; ik drink nu zelfs door de week als ik alleen ben zo een fles wijn, of anderhalf. Over de weekenden heb ik het dan maar niet eens...
Ik ben een typisch geval van 1 is te veel en 2 is te weinig. Hoop dat het dit keer ook weer lukt door jullie steun terug te gaan naar alleen in het weekend en dan nog met mate.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Fiet,

Van harte (weer) welkom op het forum.
Nou je weet al hoe het hier werkt begrijp ik .
Misschien kunnen we weer (hernieuwd) kennis met je maken op "ditjes en datjes"
Heb je al eens internethulp van Alcohol de Baas geprobeerd.
Zeker de moeite waard
Zo krijg je inzicht in je drinkgedrag.
In elk geval heel veel succes en nogmaals welkom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi welkom,en hopelijk lukt het je om alleen in het weekend te gaan drinken,ik heb dit ook geprobeerd en hield het 2 weken vol,zodra je over je grens gaat komen die nare afkickverschijnselen weer en dan gaan de meeste(dus is niet aan jouw persoonlijk gericht,wie weet kun je het wel)weer doordrinken.

Groetjes J

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Fiet hoe gaat het met je sinds je de 22ste april dit stukje schreef?

Gewoon doén, geef jezelf het besluit om te kappen met die destructieve gewoonte, het leven is te kort en jij te mooi en uniek om het zomaar aan je voorbij te laten gaan. Het voelt zo heerlijk om bevrijd te zijn, gun jij jezelf dat nieuwe avontuur?

liefs,
Kaia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...