Geert111 Geplaatst 10 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2009 Goede nacht iedereen,Ik ben hier nieuw, en zou me graag even voorstellen.Ik ben Geert, en heb al 20 jaar een drankprobleem. Alles is fout gaan lopen tijdens mijn legerdienst.Na dat jaar, ben ik mijn vriendin verloren, en ben ik nog meer gaan drinken, tot ik op me op een dag heb laten opnemen in het ziekenhuis voor 7 weken.Daarna ging het ongeveer 6 maanden goed. Nu ben ik weer serieus aan de drank, maar gisteren middag was al mijn drank op, en ontdekte ikjullie op het internet.Ik ga proberen om terug helemaal te stoppen met drinken.Vriendelijke groeten;Geert111 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2009 Geert: van harte welkom hier!! Ook jij hebt een hoop meegemaakt, het leven is vaak niet gemakkelijk.Drank helpt misschien even totdat de drank ons de afgrond in helpt.Dus je wilt er wat aan gaan doen, dat is harstikke moedig van je, sterkte ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diane Geplaatst 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2009 welkom Geert,Ja ik ken de slogan die rond waard " defensie maakt meer kapot dan drank kan goed maken".En vooral op de kazernes gezellig na het eten even de bar in en wat drinken.Daar is het bij mij ook mee begonnen pffffwelkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert111 Geplaatst 11 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2009 Bedankt An, en Diane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Depri Geplaatst 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2009 Beste Geert111,Veel sterkte. Ik zit in hetzelfde schuitje, al heb ik een ander drankpatroon, maar ik begrijp je helemaal. Ook ik heb mij nog maar net bij ADB aangemeld. Veel aardige, optimistische lotgenoten, maar het drinken kan ik nog niet laten. Wel heb ik gisteren, 12 mei, aanzienlijk minder gedronken dan de dag ervoor, toen ik familiebezoek had en een gezellig etentje.Zoals je ziet, kan ik je nog niet erg goed raadgeven. Laten we allebei proberen vandaag de fles te laten staan. Of het lukt ...?Groetjes,Depri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Hoi Geert111,Wat een mooie ontdekkingen: zowel dit forum als die in jezelf! Ik lees niet altijd alle draadjes, maar volgens mij gaat het goed he tot nu toe?! Neem het dag voor dag, je kan het en je weet ook al hoeveel beter het voelt zonder! Let's take life the way it IS. Jij en het leven zijn veel te speciaal om in een roes aan je voorbij te laten gaan, dus hou vol en kom lekker hier voor de steun en herkenning!liefs,Kaia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden