stardust Geplaatst 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2009 Hallo allemaal,Drink nu ongeveer 2 jaar geen alcohol meer maar heb er nog steeds moeite mee.Ben heel anders over alles gaan denken.Ben nu 45 jaar pas gescheiden en ben een nieuw leven aan het opbouwen.IK hoop hier met jullie veel te praten en ervaring te delen.Praat er wel met andere over over me verslaving maar het is voor hun moeilijk te begrijpen en jullie zijn mijn lotgenootjes toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gees Geplaatst 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2009 Welkom Stardust!Wat goed dat je al 2 jaar niet meer drinkt!Praat maar lekker mee, en alles van je af, op het forum, je zult er vast veel aan hebben!Groetjes Gees,Alcoholvrij sinds 6 april 2009. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Stardust: van harte welkom. Netjes hoor al twee jaar geen drank. Kom je bij ons bij ditjes en datjes schrijven? tot ziens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden