Jane Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Dag,Fijne en bijzonder vind ik het dat een aantal al gereageerd hebben op mijn eerste mail. Geeft echt het gevoel samen te staan in de strijd van die rottige drank. Sta nu droog sinds 11 mei, voel me fitter, lichamelijk dan, maar in mijn hoofd zit de strijd en het verlangen naar rust, tja. Op zoek naar een alternatief dus, maar ja waar moet je zoeken, zoveel jaren gewend om dat glas te pakken. En accepteren en voelen van het gemis van drank en de roes, het gevoel van leegte weerstaan, zodat er iets anders in de plaats kan komen. Ach, ik schrijf maar wat, zo voelt het nu even.Dank voor jullie "luisterend oog", ooit gelezen van een vriendin, vond het origineel.Trots, vandaag niet gedronken. Maar ook doodsbang!,Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jane Geplaatst 15 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Dank Darjeeling,Ik wist direct al dat ik het niet goed gedaan had, maarja berichtje was al weg, zo gaat ie goed,Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diane Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 en onze ogen " luisteren " elke dag !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2009 Jane: van harte welkom hier! Wij schrijven elke dag bij ditjes en datjes, misschien wil je meedoen?Sterkte verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden