Spring naar bijdragen

Duidelijkheid

Aro

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. Omdat ik nieuw op de site ben heb ik mijn op een verkeerde manier voorgesteld. Dit is dus een tweede poging. Mijn naam is Aro, een man van 55. Ik ben nu 13 jaar bezig om van mijn verslaving af te komen. Ik heb diverse trajecten gevolgd in de Jellinek. Ik ben verslaafd geweest aan alcohol, benzo's en drugs. Gokken en heroïne hebben mij nooit geinteresseerd gelukkig. Ik heb sinds vorig jaar mei mijn vertrouwde omgeving waar ik ben opgegroeid achter mij gelaten en mij elders in Nederland gevestigd. In december 2008 ben ik toegelaten in een beschermde woonvorm in een prachtig huis. Of begeleid wonen zo je wilt. Al die tijd heb ik alleen gewoond en morgen krijg ik dan eindelijk een huisgenoot. Ik gebruik Mirtazapine tegen somberheid onstaan na mijn scheiding in 2008. Stom genoeg dacht een paar maanden geleden dat ik ook daar wel mee kon stoppen zonder de huisarts te raadplegen. Dat heb ik geweten. Eerst kwamen de slaappillen en daarna de drank. Nu ik weer clean en ingesteld op Mirtazapine. Ik zing in twee koren en speel dwarsfluit. Ik ben echt een muziekfreak. Elke week ga ik naar een AA meeting.
Voor alle duidelijkheid!
Liefs van Aro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Aro, ik heb je al een aantal keer voorbij zien komen natuurlijk, maar dan wil ik je nu ook even op deze wijze officieel welkom heten. Ik hoop echt dat dit het punt in je leven is dat het je gaat lukken.

Bedenk maar dat hoe klote je je soms ook voelt, dat alleen ontgifting is en er een heel mooi leven op je ligt te wachten:)... Ik vertel niets nieuws nu en zo simpel is het niet, maar ja, dat weten wij hier allemaal. Dus je bent in ieder geval niet alleen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Aro,

Welkom bij ons hier. Ik wens je ook veel sterkte toe.
Het doet me altijd een plezier dat er weer een muziekfreak bij komt, want ik ben er zelf ook één!
Ik speel keyboard, en trompet, en zingen doe ik ook graag.
Dat is voor mij altijd ook een steun geweest in moeilijke momenten. (en nog).
We kunnen misschien een orkestje beginnen.

Tot ziens bij ditjes, datjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Geert111,

Leuk dat je reageerde! Zoals je misschien hebt gelezen kom ik uit 't Gooi en kom al 30 jaar in het Concertgebouw in Amsterdam en Muziekcentrum Vredenburg in Utrecht (afgebroken). Momenteel woon ik op de Veluwe en wil ik telkens mijn dwarsfluit ter hand nemen, maar dat kost moeite. Jij als koperblazer weet natuurlijk je ademtechniek, ademsteun e.d. hard achteruit gaan als je een tijd niet speelt. Maar goed: het is toch weer alsof je opnieuw begint met je instrument. Over een paar maanden zal dat anders zijn. Ik kick nogal op "toon" en een dragend geluid.

Tot horens en veel sterkte!

Groet van Aro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...

Hoi Aro,

55 en wat ben je heerlijk met je leven bezig: muziek, een nieuwe omgeving en een mooi huis (en ik hoop een hele fijne huisgenoot!) en nu clean en aan jezelf werken (zou niet iedereen dat het gehele leven mogen blijven doen?!) ook met de AA.

Ik wens je vanaf nu alleen maar rustige, liefdevolle, opbouwenden dingen toe, want ik weet uit eigen ervaring hoe anders het is als je verslaafd bent aan drugs en drank.

Blijf voor jezelf gaan, er wacht nog zo'n prachtig leven voor je!

liefs & welkom hier,
Kaia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...