Spring naar bijdragen

Noa&Kaia bedankt!!!!

sailor

Aanbevolen berichten

Hoop dat dit goed gaat zo,ik ben de laatste der digibeten! snap het allemaal nog niet zo best,misschien moet dit in een andere categorie? zeg het maar!
Ik vraag nooit om hulp,maar jullie antwoorden + die film van gisteravond (28 days),dat feest heb ik nl ook twee maandenlang meegemaakt! hebben mij toch richting arts/psychiater gedreven,en verdomd het heeft een naampje! agorafobie! had er nog nooit van gehoord maar het is inderdaad goed behandelbaar middels dagtherapie.
In de tussentijd sta ik stijf van de pammetjes ed maar daar komen we ook wel weer vanaf,alles beter dan alcohol!
Een jaar droog is niet zo moeilijk hoor,de fysieke afhankelijkheid is mbv wat medicatie snel over,maar het erkennen dat je alcoholist bent en dus nooit en dan bedoel ik ook nooit meer sociaal kunt drinken vond ik veel moeilijker,daarom ging ik ook zo vaak op mijn snuit,ach twee biertjes op een verjaardag moet toch kunnen? nee dus! je hersenen hebben in al die jaren van misbruik extra receptoren aangemaakt om al dat alcohol"genot" te verwerken,en die worden dan gelijk weer actief en voor je het weet lig je weer kotsend van ellend in de detox!
Nog eentje ter ontmoediging ende vermaeck,er bestaat een wetje,naam weet ik niet meer,geheugen is een pietsje beschadigd,maar in het kort komt het er op neer dat als de politie/psychiater vind dat jij een gevaar bent voor jezelf of je omgeving,je in je kladden word gevat en je op de gesloten afdeling van een inrichting beland,en dan mankeert er opeens van alles aan je en ben je er zo 1-2-3 nog niet weg!
Dus bezint eer gij begint,vooordat je met je dronken kop van een flat wil gaan vliegen of zo!!!
Tot besluit,iedereen veel sterkte en succes,het lukt echt wel als je maar erkent dat je nu eenmaal "ziek" bent,en je gaat ongetwijfeld wel eens een keer op je bek,gewoon uithuilen en opnieuw beginnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He sailor!

Ben blij dat je gegaan bent, en nu op een goede manier aan je agorafobie gaat werken! Heel veel succes, kom nog eens terug om te vertellen hoe het met je gaat, ben benieuwd of de therapie voor je werkt.

En bedankt voor de tip, ik zal proberen mezelf van de flatgebouwen weg te houden :)

Liefs Noa!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He sailor!

Ben blij dat je gegaan bent, en nu op een goede manier aan je agorafobie gaat werken! Heel veel succes, kom nog eens terug om te vertellen hoe het met je gaat, ben benieuwd of de therapie voor je werkt.

En bedankt voor de tip, ik zal proberen mezelf van de flatgebouwen weg te houden :)

Liefs Noa!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...