HenkT Geplaatst 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2009 Ik ben Henk 48 jaar kom uit een groot gezin van allemaal drinkers, Ik heb al ontelbare pogingen gedaan om een sociaal drinker te worden, om minder te drinken enz, en t loopt allemaal op niets uit, dus nu heb Ik besloten maar helemaal te stoppen met drinken want wat me in 30 jaar niet gelukt is zal in de komende jaren ook wel niet lukken. Dit is de tweede dag dat ik niet drink, zaterdag begin Ik met antabus zodat ik dan ff rust heb en niet hoef te besluiten of ik die dag de kracht heb om niet te drinken en ik heb me aangemeld bij de brijder. de wil en motivatie is nu sterk maar later zal t wel moeilijk worden denk ik zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2009 Hee hoi Henk, welkom hier en de kop is er al af: van harte met je 2de dag!! Na 30 jaar drinken, is het nu tijd voor de nieuwe jij... mooie leeftijd om alles eens anders te doen trouwens, hoe het was met drank weten we nu wel toch?! Er gaat veel veranderen en het zal niet altijd gemakkelijk zijn, maar het is wel alleen maar positief! Ik ben nu bijna 1,5 jaar alcoholvrij en voel me zo bevrijd, er is zo'n ander mens achter die roes vandaan gekomen!Neem het dag voor dag, morgen nog een dagje en dan is het zaterdag, en krijg je dat extra steuntje, helemaal goed! Met elke dag bouw je zelfvertrouwen op, en je wil en motivatie komen vast van ergens heel diep na al die jaren. Fijn dat je je hebt aangemeld, je zal hier veel steun en herkenning vinden. Lekker slapen zo en op naar dag 3 !liefs,Kaia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2009 Hallo HenkWelkom op het forum. Dag 2 vandaag, knap hoor. Heb je last van afkickverschijnselen?Morgen dag 3, dan kun je weer iets trotser op jezelf zijn.Veel sterkte in de moeilijke tijd.Groetjes Marion Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 7 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2009 Hoi Kaia dank je voor je berichtje, ja hoe t met drank is weten we inmiddels wel en dat t ons vriendje niet zal worden weten we ook wel en t komt van diep ja en was moeilijk ook om toe te geven aan mezelf. Wat goed van jou, dat is mijn voorbeeld, daar wil ik ook heen liefs Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 7 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2009 Hoi Marion, ja best wel, eigenlijk heb ik een kater nu ik niet drink, zwaar hoofd, beetje misselijk en klam hoofd en zo maar dat is van voorbijgaande aard, morgen dag drie idd en dan met een beetje hulp een beetje rust denk ik thnxx groetjes Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2009 HenkT: ik lees nu pas je intro. Eigenlijk ben ik een beetje van de wereld geweest sinds ik gestopt ben met roken (5 maart). Dus ik dacht, ik ga eens bij HenkT kijken want die doet het wel errug goed.Nu al bijna 3 maanden joh!!!!! Het lijkt of het je heel gemakkelijk afgaat allemaal!!!Super top geweldig, dikke pluim voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 21 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2009 Ha die An, volgens mij ben je nog een beetje van de wereld, want Henk moet eerst zijn 2 maanden nog gaan redden.Maar dat gaat hem vast wel lukken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden