lischa Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Hallo, ik ben een vrouw van 41 jaar, getrouwd en gelukkige moeder van 4 kids. Ik heb een ernstige botziekte. Kortom een vrouw die de afgelopen 4 jaar al haar fysieke & emotionele shit heeft weggedronken.Heb al een tijdje mee zitten lezen op het forum over van alles en nog wat. Heb de afgelopen 4 a 5 jaar een aardig stuk in mijn kraag gezopen (gemid. 1,5 a 2 flessen wijn per dag)....tja, het was geen drinken meer. De controle was compleet weg en wat een schaamte.....Ik ben sinds 22 juni koos alcoholloos. Ik ben ook bijna 3 maanden geleden gestopt met roken (+/- 50 sig. per dag). Ik gebruik geen medicatie omdat ik zo al een medicijnvat nodig heb om uberhaupt te kunnen leven. Ik vind het nog moeilijk om in draadjes te reageren omdat het echt een heel hecht cluppie leden is en ik dan niet zo goed weet wat ik moet schrijven. Toch wilde ik niet zomaar anoniem jullie verhalen blijven lezen, leek mij niet netjes. Ik hoop dat ik de komende tijd wel het lef heb om te schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Hallo Lischa welkom op dit forumWat goed dat je bent gestopd met de alcohol je zult hier heel veel steun krijgen en denk dat je er heel goed bij gebaat bent om op dagdraadje te komen schroom niet en kom gewoon.Ik ben hier ook nog niet zolang en ik heb hier toch wel veel steun gevonden ,dus denk dat het voor jou ook heel veel steun kan opleverenEn we zitten hier allemaal met verslaaf problemen je bent er echt geen uitzondering op dus kom gewoon. Groetjes van Meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Welkom, Lischa, en goed dat je deze stap hebt durven zetten!Als ik even goed reken ben je vandaag dus precies een week zonder alcohol!:light::light::light:Dat is wel een felicitatie waard!Veel mensen hier schrijven inderdaad al wat langer met elkaar, maar als je naar de datum van aanmelding kijkt (onder je naam) zal je zien dat er ook best veel mensen zijn die hier nog maar kort zitten, en er toc al helemaal "bijhoren". Je zal zien, praat maar met ons mee, je wordt heus direct opgenomen!Soms zitten we te geiten, soms ook een beetje te kiften (het is net het echte leven hier!), maar als iemand het moeilijk heeft, staan er direct vele mensen klaar om je door een moeilijke periode te helpen!Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden