Nimf Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Hallo allemaal,Nog volop aan het rondsurfen op dit forum met deze prachtige doelstelling. Ik ben dus Nimf 36 jaar en sinds vandaag start ik met de online behandeling van alcohol de baas. Mijn partner en ik drinken beiden veel, teveel. Een aantal keer geprobeerd om zelfstandig te stoppen of te minderen maar al deze pogingen liepen uiteindelijk op niks uit....Omdat ik in het najaar start met een nieuwe baan en een studie heb ik besloten om het deze keer serieus aan te pakken om mijn drankprobleem te lijf te gaan. Ik weiger langer te accepteren dat alcohol een te grote rol speelt in mijn leven. Ik ben er bang voor en hoop hier van jullie wat herkenning en steun te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Hallo Nimf welkom hier op dit forum,Dapper hoor van je om aan de slaaf acohol een einde te maken Ik denk ( weet wel zeker) dat je hier de steun zult vinden om je te helpen en herkenning zul je zeker hier vindenGroetjes van meeeeeeeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Hey Nimf, Wees welkom. Ik ben ook pas sinds kort deelnemer aan het forum.Goed van je dat je wilt stoppen, kunnen we elkaar steunen.Zie je bij ditjes en datjes.Greetzz.Mika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden