Spring naar bijdragen

En weer een nieuwe


united

Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

Ik ben 30 jaar en ben gestopt met het drinken van bier.
Vooral de laatste tijd dronk ik gigantische hoeveelheden bier, en daar wou ik nu dus ook echt mee stoppen. Niet alleen omdat het slecht voor mijzelf is, maar vooral voor mijn gezin, heb namelijk pas een kleine dochter en een leuke vrouw waarmee ik getrouwd ben en hun doe ik natuurlijk veel pijn met mijn vele alcohol gebruik.

Het grootste probleem van mij is dat ik mezelf niet meer in bedwang kan houden na het drinken van bier(out of control). En wel zo erg dat ik mezelf wel wat aan kan doen (zelfmoord o.i.d.), gelukkig niet mijn gezin, die niet.

Hopenlijk wordt het met behulp van dit forum voor mij wat makkelijker en wordt ik weer de wat leukere man, waar mijn vrouw voor gevallen is.

Groeten,

United

Link naar opmerking
Deel via andere websites

United, ik ben zelf nog niet gestopt, maar ik wens je heel veel succes!!
Denk aan jezelf, en ook aan je vrouw en kind.
Vind het een beetje eng dat je het zelfs over zelfmoord hebt, nooit doen. Er is altijd een andere uitweg. En dan bedoel ik therapie, medicijnen.
Wens je sterkte!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

United,

Zelfmoord is geen oplossing. Voor jezelf niet, maar ook niet voor degenen die je achterlaat.

Je hebt zoiets moois gekregen. Een dochtertje!!! Dat is een groot geschenk, ga daarvan genieten. Geniet van het pure van je kind en leer ervan. Laat de drank staan en kies voor je dochter en vrouw.

Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...