Spring naar bijdragen

ik ben nieuw


annaleonia

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik ben helemaal nieuw op het forum en kan echt wel wat steun gebruiken om vol te houden en verder te gaan.
Zeker nu ik net afgesloten heb. k Ben een beetje bang om alleen te staan met mijn probleem

ik ben aan het ADB-traject begonnen in februari en ben helaas nog niet waar ik wil raken: ik wil NIKS alcohol meer drinken en dat lukt me maar een paar dagen per week

Maar ik heb een ander probleem:
Ik ben zo ontzettend veel gaan eten sinds ik minder alcohol drink
Wie van jullie is zijn/haar drankverslaving ook aan het vervangen door een eetverslaving?
Tips?

Dankjewel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Annelonia,
Welkom op het forum. Laat de moet niet zakkn door te denken dat je nog niet bent waar je zijn wilt. Kijk naar wat je dronk en waar je nu staat. Dat is al heel goed van jezelf. Wees daar trots op.

Je bent erg goed bezig.

Eetverslaving en Drankverslaving. Het heeft allemaal met de verslaving te maken. Door de stoppen met drinken, ga je op zoek naar een alternatief. In jou geval is dat eten. Als je dat hebt, let er dan op dat je gezond eet en niet snoept.

Ik heb dat ook wel een beetje vrees ik. Maar ik let op wat ik eet.

Veel suc6 hier! en schrijf gerust mee op de ditjes en datjes Dagdraad.

Lieve groet, Pem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

annelonia,

heel normaal dat eten!!!
alcohol vermindert de eetlust en smaak, heel simpel dus.........

ALLES gaat gewoon lekkerder smaken en je merkt het weer als je lichaam zegt "ik heb trek".
over het algemeen duurt dat niet zolang.
je kan het ook positief bekijken, je krijgt gratis en voor niets een nieuwe bezigheid, koken!!!

kom ondertussen meeschrijven op het dagdraadje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...