xenia Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 hey allemaal, ik zal me ook even voorstellen.ik ben Xenia, 25 jaar en nu zo'n 5 jaar heb ik een drankprobleem.hiervoor zat ik in een kliniek, dubbeldiagnose-afdeling ergens in Drenthe.vanavond is mijn laatste avond, morgen ga ik met ontslag.ik heb hier vanaf 25 mei gezeten, en best veel nieuwe dingen geleerd over hoe mijn verslaving in elkaar steekt.verder heb ik boulimia, depressie, PTSS, en trekken van Borderline (zelfbeschadiging).ik ben al heel ver gekomen, als ik kijk naar waar ik vandaan kom.heb al veel behandelingen gehad, van ambulant tot gesloten afdeling en ziekenhuisopnames.morgen ga ik naar huis, maar ik denk dat ik meer nodig heb dan een keer per week een gesprek met de verslavingszorg, ook al heb ik daar een hele goeie.daarom heb ik me aangemeld bij dit forum, voor een extra steuntje in de rug.ik wil het zo graag vasthouden wat ik hier heb gehaald!liefs Xenia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Hallo Xenia.Poeh, dat is niet mis wat je allemaal al doorstaan hebt.Goed van je dat je nu droog staat en dat je hier steun wilt zoeken voorde moeilijke tijden.IK wens je heel veel sterkte en vind je hartsikke dapper.Liefs en een dikke knuffel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 16 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2009 Hoi Xenia: welkom meid!Je hebt inderdaad een rugzak vol en wat dapper dat je zo goed bezig bent.Wij zijn er op het forum om elkaar te helpen onze doelen vast te houden en te verwerkelijken.Schrijf en lees en trek aan de bel als je het nodig hebt! Je zult verbaasd staan van wat mensen allemaal herkennen. Zelf ben ik 2 x zo oud als jij maar heb ook een hele weg vol therapieën achter me, o.a. anorexia, boulimia en depressies. Wees dus niet bang om jezelf te uiten, je zult heus een klankbord vinden.Heel veel succes en sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2009 Hallo alemaal,Ook ik ben nieuw hier, nou ja nieuw, enkele jaren geleden was ik hier ook. Ben dus weer teruggekomen.Ik vind het doodeng om hier te zijn bang voor herkenning.Helpen jullie mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 16 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2009 Welkom Gerda,Het is niet eng om hier te komen ,alhoewel ik het de eerste keer ook doodeng vondMaar ik werd al gauw door de groep opgenomen .dus je bent hier al vaker geweest een terugval gehad dus tja,maar je bent wel dapper om weer opnieuw te beginnen ,dan zit je hier goed en we zullen je dan ook steunenkom naar de dagdraad toe en vertel je verhaal Knuffel van meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 16 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2009 Welkom Xenia,Dapper van je om hier te komen. Lees en schrijf gauw mee.Ik leer een hoop hier en het forum is mij vaak tot steun.Lieve groet Pemps. Gerda als je meeleest ook welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan34 Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 hoi xenia, ik denk dat allereerst dit forum kunt gebruiken. vraagje hebben ze daar niet iets van nazorg?in elk geval welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden