Evelyn Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 Hallo allemaal,ik zal me even aan jullie voorstellen. Ik ben Evelyn en ben alcoholist.Ik heb 10 jaar lang van veel tot erg veel gedronken en ben nu 5 weken droog. Ik heb 5 dagen in een Brijderkliniek op de detox gezeten en mocht het na die 5 dagen zelf gaan doen. Wel heb ik nog regelmatig gespekken bij de Brijder en krijg ik daar leefstijltraining en allerlei test en onderzoeken maar verder is het een probleem waar jezelf mee aan de gang moet.Ik ga ook regelmatig naar AA meetings omdat ik wel gemerkt heb dat ik persoonlijk meer heb aan mede verslaafde dan aan dokters ed.Dat is ook de reden waarom ik me heb aangemeld op jullie forum,in de hoop dat ik steun heb aan jullie en ik hoop dat ik misschien ook een steun kan zijn voor jullie. Want zeg nou zelf, wie weet er beter wat voor strijd wij voeren als onze "collega" verslaafde.Ik hoop dat we wat aan elkaar zulen hebben.Groetjes Evelyn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 Evelyn, van harte welkom.Op ditje, datjes en dageraad kan je dagelijks meepraten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2009 Welkom Evelyn op het forum.5 weken droog, super knap!Je zal veel hebben aan het forum, de stijd die we strijden is herkenbaar, al doet iedereen het op zijn/haar eigen manier.We praten elke dag onder de Ditjes en Datjes, met elke dag een nieuw Draadje, de datum van de dag staat erbij.Kom daar ook maar mee praten, dan worden je berichten het snelste beantwoord.GroetjesLara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden