CC Geplaatst 21 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2009 Had me ook al kort voorgesteld bij ditjes en datjes, maar hier nog maar een keer dan: 40 jaar, ruim elf jaar alcoholverslaafd en nu per 18 juli gestopt. Gaat best goed, maar dat zal nog wel veranderen:angry: Volg de online behandeling bij de Jellinek, maar daar is geen actief forum. Heb vaak jullie verhalen zitten lezen en ben net verwelkomd door Kirky en HenkT (waarvoor dank!). Alles wat jullie willen weten: vragen staan vrij en mijn antwoorden staan ook mij vrij;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 21 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2009 welkomje eerste stap op dit pad heb je gezet,gefeliciteeerd het is het begin van een lang padeen pad dat je laat struikelen en opstaanhet heeft veel oneffenheden en valkuilenmaar ga stug doorvraag aan andere wandelaars hulphoe langer je loopt hoe duidelijker je de oneffenheden zal opmerkenje leert de valkuilen ontwijken en je zal veel dingen zien en belevendit pad wat lastig is zal je uiteindelijk 'rijk'makenveel succes toegewenst op dit deel van je levenspadbako Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden