Brol Geplaatst 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2009 Hallo ADB-ers. Ik ben een man van 38. Vrijgezel. Baan in de IT. Drink al ongeveer 20 jaar teveel, zat de laatste tijd op zo'n 6 halve liters per dag. Heb al talloze keren geprobeerd om te stoppen, maar dat lukte nooit langer dan een maand. Heb al eens een "Leefstijltraining" bij de Jellinek gevolgd, maar dat zette geen zoden aan de dijk. Ben es een keer binnengelopen bij de AA, dat was eng. Sinds vorig jaar ben ik op de chemische toer: Campral. Dat helpt tegen de drank maar niet tegen een gebrek aan discipline... Vanaf 16 mei sta ik nu weer droog. Vanaf 18 mei gebruik ik naast Campral ook Refusal. Het gaat goed op dit moment, maar ik blijf op mijn hoede: vandaar mijn aanmelding bij het ADB forum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brol Geplaatst 7 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2009 En ik ben een avondmens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2009 welkom brolzo te lezen ken je je valkuilen al welkennis is macht, ook in deze is dat zosucces met t doorbreken van de cirkel van t steeds toch weer beginnenrefusal in een mooi ruggesteuntje tot de tijd dat je jezelf genoeg dicipline heb aangeleerdheel veel succes brolgroetjes Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jane Geplaatst 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2009 Dag Brol,Welkom, goed dat je nu ook refusal neemt, de eerste tijd kan het goed werken totdat je meer vertrouwen hebt in jezelf. Ik heb ook leefstijl gedaan, zonder resultaat, en ben ook even bij de AA geweest. Nu op ADB, en voel me nu sterker, je kunt het forum elk moment opzoeken, lezen of meeschrijven. Zet em op,Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brol Geplaatst 7 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2009 Och, het was een latertje. Kwam door de kamillethee. Toch op de gewone tijd opgestaan (12.00). Morgen heb ik vroege dienst en moet ik er al om 08.00 uit :-)Ik heb overigens geen slaapproblemen, had ik ook niet de eerste 2-3 dagen na het stoppen last van. Was de eerste twee weken wel een beetje daas door de Refusal, maar dat is nu over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brol Geplaatst 21 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2009 Ben eigenlijk weinig op dit forum, gaat wel goed ondertussen. Sta bijna 10 weken helemaal droog. Refusal gebruik ik alleen nog maar wanneer ik risicosituaties aan zie komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 21 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2009 prima toch, als t goed gaat gaat t goed bijna tien weken is een mooi beginnetjeniet te mans worden, scherp blijvendan blijft t wel goed gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden