ACC Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Beste mensen, Ik heb me nog nooit aangemeld voor een forum of wat dan ook maar heb het gevoel dat ik dit van me af wil schrijven. Ik gok al sinds mijn 16de ben nu 33 gelukkig getrouwd kinderen ondernemer etc. Op het eerste gezicht een mooi leven maar toto maakt mij stuk voor stuk kapot. Het idee dat ik alles weet over voetbal (ik kan meepraten over de poolste 2de divisie of Jamaica) en mijn arrogantie dat ik het haat om te verliezen dwingen mij elke keer weer om het te proberen met toto. Soms win ik grote bedragen 5-10 K maar veel vaker verlies ik. Vandaag weer eens en ik heb gezworen dat dit mijn laatste centen waren die k uitgeef aan dit vervloekte spel. Heeft er iemand tips om anoniem hulp te krijgen of hoe hij of zij hiermee is omgegaan en vanaf is gekomen. ik hoor het graag. mvg, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2018 Beste @ACC Volgens mij zit je hier op alcohol de baas pagina. Als je even verder kijk kom je bij gokken de baas. En krijg je wellicht meer reacties als hier,en daar zitten de ervaringsdeskundige op het gebied van/over gokverslaving. Hoe dan ook heel veel succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden