Servicje Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Bij deze zal ik me dan ook even voorstellen, mijn naam is Peter ben 48 jaar getrouwd en vader van een dochter van 17 jaar. Ik drink sinds afgelopen vrijdag geen druppel meer. Tot nu toe nog zonder medicijnen maar de Refusal staat klaar voor als het nodig mocht zijn. Ik was toch een redelijke drinker dagelijks gingen er minimaal zes tot acht halve liters naar binnen. En laat ik het afkloppen maar tot nu toe nog nergens last van. Ook door het meelezen en meeleven met jullie denk ik dat dit forum een grote steun voor me gaat zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Hé Servicje,welkom, hou vol en tot lezens op ditjes en datjes!CC Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Welkom Servicje.Je hebt al een goede stap gemaakt door vanaf vrijdag niks meer te drinken.Ook dat je refusal in huis hebt.Als je komt schrijven bij ditjes en datjes op de dagdraad, zullen je vragen snel gelezen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Servicje, welkom hierIk hoop voor je dat je net zo makkelijk van de drank af kan blijven als ik, dan heb je er zo een half jaar op zitten.Succes en schrijf lekker mee bij ditjes en datjes en dan de dagdraad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Welkom Servicje,Zie je op de dagdraad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden