Boets Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2009 hallo allemaal,Ik ben bij deze site en dit forum nieuw en ik ben na een ernstige crisis met mijn ouders abrupt (weer) opgehouden met drinken. Ik heb al eerder een verslavingstherapie gevolgd bij de Jellinek en tot nu toe is dit (afgezien van dit Forum) precies hetzelfde.Hebben anderen dat ook gemerkt?P.S. valt het jullie ook op dat alcoholvrije drankjes vaak zo zoet en zelfs kinderachtig zijn? Het enige wat ik te pruimen vind is tomatensap met een shot tabascoVrgr Boets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2009 Boets welkom, probeer eens thee met verse gember dat is ook pittig.en bij tips en adviezen staat geloof ik een lijst met alternatieve drankjes, ik zal hem even weer in de aandacht brengen voor je.verder kun je met ons meeschrijven bij ditjes en datjes op de dag draad, succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Hoi Boets ook namens mij welkom, ben ook pas 1 weekje hier..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boets Geplaatst 3 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Dank voor de tip, ik zal de gemberthee zeker proberen. Overigens heb ik afgelopen weekend 1 avond ' vrij' genomen van alcoholdebaas. Het is niet uit de hand gelopen, maar kan zoiets eigenlijk wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Hey Boets,Welkom, mmm pittig.Klinkt goor maar je hebt slimpy orange ranje, daar kun je inderdaad een shot tabasco indoen of rode peper.Ik vind het soms wel lekker.Enne, het ligt eraan wat je met alcohol vrij drankjes bedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden