Spring naar bijdragen

Even voorstellen

mistyday

Aanbevolen berichten

Hallo, ik wil me even voorstellen. Ben een vrouw van 46 jaar en worstel al mijn hele leven met een neiging naar alcoholverslaving. Niet iedere dag, maar regelmatig. Maar juist niet als ik in gezelschap ben, dan heb ik het in de hand, ik wil mezelf absoluut niet voor schut zetten. Maar ik ben regelmatig alleen
en dan gaat het loos. Heb wel een man en kinderen, maar die zijn werken en naar school. Heb veel traumas meegemaakt en kan er niet altijd goed mee omgaan. Heb dan ook regelmatig black outs. Nou blijf ik altijd thuis, ga wat mensen bellen en dan naar bed, maar wordt er zo verdrietig van.
groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom, Mistyday!
Goed dat je nu wat onderneemt om je problemen aan te pakken.
Zelf ben ik net over de 50 en begonnen te zuipen toen ik weduwe werd. Het eenzaamheidsprobleem herken ik dus wel.
Denk je er over om ook nog andere hup te vragen, via je huisarts ofzo?
Vertel maar wat je kwijt wilt op de dagdraad.
Je klinkt heel eenzaam en verdrietig daarom alvast een hug van mij.
Tot gauw!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Mistyday

Goed van je dat je hetzelf inziet dat je een alcohol probleem hebt,
ik snap dat je er verdietig van wordt,heb je hulp?? of een goede vriendin met wie je erover kan praten,
Ikzelf heb hulp gezocht via de AdB en het gaat nu prima,

kom naar de dagdraad toe dan kun je praten over je probleem, en je zult zeker steun vinden .

Heel veel sterkte,

Groetjes Meiske

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mistyday: welkom op het forum: geloof me als je hier je verdriet kan delen, want dat hebben we bij tijden allemaal dan ziet het er alweer anders uit. Ook krijg je handreikingen hoe je met die gevoelens om kan gaan. Schrijven en delen werkt genezend!!! sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...