NaardemAAn Geplaatst 8 september 2009 Rapport Share Geplaatst 8 september 2009 Hoi, ik ben hier nieuw.Ik wens iedereen een beter bestaan.Worstel je nog met t idee dat je bezopen kunt leven?Wees eerlijk jezelf en drink je verder.Of kies voor de weg van het leven zonder alcohol vandaag?Nooit meer is heftig.Alleen is t wel zo.Bij mezelf hou ik t beter.Ik kan niet meer drinken.Dan doe ik mezelf dingen aan.Dan eindig ik aan de onderkant van het gras.Goed nieuws:Wil niet meer drinken.Hulp nodig met je eerste minuut?Of je eerste dag doorkomen?Wil er wel voor je zijn.C. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 8 september 2009 Rapport Share Geplaatst 8 september 2009 wij willen er ook zijn voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NaardemAAn Geplaatst 8 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2009 Dank je wel, bako.Laten we dat zo houden.Wederzijds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NaardemAAn Geplaatst 8 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2009 Leuk.Ik kreeg gisteren een boekje te leen.Van deze site.Zal er komende dagen doorheenblazen.Heb toch niet gedronken.Groetjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 8 september 2009 Rapport Share Geplaatst 8 september 2009 kom naar ditjes en datjes om mee te lezen te vragen te reargeren en mee te leven en te ondersteunen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stopper Geplaatst 9 september 2009 Rapport Share Geplaatst 9 september 2009 Welkom NaardemAAn, ik ben ook pas nieuw hier en ben nu aan mijn 11e alcoholvrije dag begonnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Opa Geplaatst 9 september 2009 Rapport Share Geplaatst 9 september 2009 Welkom NaardenAAn,ik hoop dat je vind wat je zoekt op dit forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NaardemAAn Geplaatst 9 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2009 Hey, Stopper Wat ontzettend knap van je om die wilskracht om te zetten in dAAdkracht.Elfde dag.Prachtig.Gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NaardemAAn Geplaatst 9 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2009 Opa,Dank je wel voor je welkom.Ik sta langer droog door een 12 stappenprogramma.Echter elke dag zet ik ze en vooral die eerste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden