nelis Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Hallo, ik ben hier voor het eerst, beetje onwennig, man, middelbaar, vele interessesnelis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Welkom Nelis, Weinig informatie tot nog toe over je. Even de kat uit de boom kijken he. Kom eens bij ons kijken op de dagdraad op ditjes en datje. Dan krijg je beeld van ons en hoe het werkt. Misschien kun je je daarna iets uitgebreider voorstellen op "wie is wie". Succes.Suffertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Welkom Nelis,Alle begin is moeilijk. Je hebt de eerste stap gezet. Dat is al een hele goede. Als je het moeilijk vind om te schrijven, lees eerst lekker mee. De dagelijkse beslommeringen kun je vinden onder ditjes en datjes en dan de datum van de dag. Daar schrijft iedereen wat hem of haar bezig houdt.ik dronk ook veel. ik vond eerst niet dat ik een alcoholist was. Maar stoppen lukte niet. Toen ook de stap genomen. En hier veel steun gevonden. Eerst ook door veel te lezen, gaandeweg ben ik mee gaan schrijven. De ene dag iets meer dan de andere.Wil je hier kwijt hoeveel je dronk en wat je nu gaat doen. Stoppen of minderen? Ik ga voor stoppen, ik heb geprobeerd te minderen, maar dat was geen suc6 voor mij.Lieve groet, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 nelis welkom op het forum: ik ben hier ooit ook eens vers gekomen en nuben ik behoorlijk alcohol de baas en dat voelt goed.Ga internettherapie doen!! succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 10 september 2009 Rapport Share Geplaatst 10 september 2009 Hoi nelis,welkom op het forum,ook ik ben hier vers begonnen nelis en nu ben ik beetje belegen,Oke je zoekt dus steun , kom naar de dagdraad toe Groetjes Meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden