Spring naar bijdragen

Bijeenkomst


Gaba

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik speel al een tijd met de gedachte om eens een middag of zo te organiseren op een plek in het midden van het land zodat we elkaar eens kunnen ontmoeten en van gedachten kunnen wisselen.

De meesten van jullie hebben waarschijnlijk mijn verhaal gelezen en weten dat ik inmiddels al 2,5 jaar van een enorm hoge dosis benzo's afgekickt ben. Ondanks dat het al weer ver achter me ligt blijft het me bezighouden. Met name het gebrek aan empathie van artsen maar ook het onbegrip en radeloosheid van partners die hiermee te maken hebben.

Ik heb het vermoeden dat dit ons allemaal goed kan doen. Ervaringen uitwisselen en alleen wij weten wat we doormaken.

Zo in eerste instantie wil ik alleen even peilen in hoeverre die behoefte er is.  

Misschien zit ik er helemaal naast maar ik zou zeker zo'n bijeenkomst omarmd hebben als die er was geweest in de tijd dat ik aan het afbouwen en stoppen was.

Nogmaals het is nog even een gedachte en ik wil slechts peilen of de behoefte en mogelijkheid er is. Als dat zo is dan ben ik wel bereid om dit te organiseren, wellicht met wat hulp van andere ervaringsdeskundigen.

 

Laten jullie iets weten?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...