Spring naar bijdragen

Champix


Spud

Aanbevolen berichten

Als je ervaringen hebt met psychische dingen in het verleden pas dan op als je dit middel gebruikt.

Qua stoppen werkt het wel de trek gaat over, maar kan rare dingen doen met je brein die je soms afschuift op afkickverschijnselen van de nicotine in het begin.

Tip, vraag vrienden mee te kijken die je verleden en je gedrag van toen ook kennen.

En vertrouw op ze als je echt aan jezelf gaat twijfelen.

Over details wil ik niks kwijt, ik schaam me nog te kapot nu. Maar ben blij dat ik eerst de bijwerkingen gelezen heb en daarop mijn beste vriendin heb gevraagd om mee op te letten voor eventuele psychoses. Want dat was mijn grootste schrik voor deze medicatie. Wel bij andere gezien hoe dat kan gaan en weten dat je dat op dat moment zelf echt niets in de gaten hebt.  Mede dankzij dat, dat ik hulp vroeg en me dus vertrouwd voelde met de feedback van mijn beste vriendin is het niet uit de hand gelopen. En kon ik bij mijn vriendin aankloppen om te checken of het allemaal klopte wat ik dacht en wat ik zag. En als ik van te voren niet al gezegd had dat ik dit middel ging slikken en hulp gevraagd had dan twijfelde ik nu dus nog steeds aan mijn waarheid.

Oppassen dus. Maar ik rook lekker niet, en dat ligt niet aan die pillen want die slik ik al een tijdje niet meer maar houdt ze wel in mijn tas als stok achter de deur. Strafstok dan, want 1x maar nooit weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...
  • 3 months later...

Beste Spud, ik zag je berichtje staan, als je de Champix nog hebt , hou ik me zeker aanbevolen.

Ik zit nu aan mijn 2e verpakking, gaat prima ben al 12 dagen rookvrij, sta onder behandeling van praktijkondersteuner, en mijn man houdt me ook scherp in de gaten, ben er blij mee, weinig bijwerkingen, behalve wat mmisselijkheid na innemen, als je ze nog hebt, graag voor 16 april antwoord, dan kan ik zending 2 afzeggen, wat mij een hoop geld zal schelen,

Ik hoor graag van je terug,

Gr, Ilse

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...