Spring naar bijdragen

Eindhoven en omstreken


Klaske

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Vraag me af of er hier mensen zijn in de buurt van Eindhoven. Ben wel eens ooit op meetings geweest, maar ik vind het moeilijk om te praten in een groep vreemde mensen, en ivm mijn werk en mijn energie is het bijna niet te doen om er wekelijks naar toe te gaan.

Wel zou ik het fijn vinden om mijn sociale contacten uit te kunnen breiden met mensen die mij 'begrijpen', als je begrijpt wat ik bedoel ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
Op 2-5-2017 om 17:34 zei Klaske:

Hallo allemaal,

 

Vraag me af of er hier mensen zijn in de buurt van Eindhoven. Ben wel eens ooit op meetings geweest, maar ik vind het moeilijk om te praten in een groep vreemde mensen, en ivm mijn werk en mijn energie is het bijna niet te doen om er wekelijks naar toe te gaan.

Wel zou ik het fijn vinden om mijn sociale contacten uit te kunnen breiden met mensen die mij 'begrijpen', als je begrijpt wat ik bedoel ;-)

Hoi Klaske, ik kom uit de buurt van Eindhoven... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Catharina,

Ondertussen zit ik al sinds een tijd voor het grootste deel in de ziektewet door burnout. Dus meer tijd om naar meetings te gaan. Misschien is dat ook iets voor jou? Doel is geen alcohol of drugsgebruik, je leert mensen kennen en het kost (bijna) niks.

Als je wil kunnen we wel een keer afspreken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-5-2018 om 20:32 zei Klaske:

Hoi Catharina,

Ondertussen zit ik al sinds een tijd voor het grootste deel in de ziektewet door burnout. Dus meer tijd om naar meetings te gaan. Misschien is dat ook iets voor jou? Doel is geen alcohol of drugsgebruik, je leert mensen kennen en het kost (bijna) niks.

Als je wil kunnen we wel een keer afspreken.

Hoi Klaske, ik weet niet of dat iets voor mij is.... we kunnen zeker wel eens afspreken. Burn out heb ik ook gehad. Dat is minder. Lukt het je eruit te komen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...