Spring naar bijdragen

Voorstellen


Maaike

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

ik ben Maaike 37 jaar en al 5 jaar gebruik ik Oxazepam wat steeds meer werd. Uiteindelijk dronk ik ook dagelijks alcohol erbij. Ik zat uiteindelijk op 12 tabletten Oxazepam van 10 mg. En ook nog alcohol erbij.

na de zoveelste ruzie met mijn partner ben ik nu 2 maanden geleden acuut gestopt met alcohol en ben ik begonnen met de afbouw van Oxazepam 

elke 2 weken 1 tablet minder. Ik zit nu op 6 tabletten en ben nog steeds alcohol vrij. Ik vind het zeer moeilijk en hoop hier mijn steun en tips te lezen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Maaike!

Kun je ook vertellen waarom je al die middelen nam? Goed dat je bent gestopt met drinken en bent begonnen met afbouwen van oxazepam. Hieronder is ook ergens een forum dat voornamelijk op die afkick (oxazepam) betrekking heeft. Is gestopt blijven met drinken makkelijker dan oxazepam afbouwen? En hoe ga je het de komende tijd aanpakken? Andere routines inbouwen of blik op oneindig en verduren? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De alcohol vind ik makkelijker om te laten staan. De reden dat ik het gebruikte was om rust in mijn hoofd te krijgen en ging daardoor steeds meer gebruiken.

ik laat nu steeds meer tijd tussen de Oxazepam om zo af te bouwen. Maar wat een rotzooi is dat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...