Spring naar bijdragen

refusal, en mogelijke bijwerkingen


Thefarmer

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben net nieuw hier op dit forum. 

ik ben vandaag begonnen met refusal, en ik ben erg benieuwd wat de ervaringen daarmee zijn, de negatieve en natuurlijk ook de positieve .

ik heb een heel verleden met drank en drugs,maar was erg goed op weg vanaf 2008 tot een jaar geleden. Niet dat ik meteen weer helemaal doorgeschoten ben, maar van een paar jaar niets na een jaar waarin ik zeker 8 terugvallen heb gehad is het een niet echt een vooruitgang. met als klap op de vuurpijl de afgelopen 3 weekenden elk weekend raak. in alcohol en andere middelen. ik weet van mezelf dat ik heel erg streng voor mezelf kan zijn en als ik ergens in geloof er ook helemaal vol voor ga. doordat ik deze terugvallen  heb gehad is dat vertrouwen daar nog steeds maar wel met een kleine deuk erin. Ik word volgende maand 47 jaar, ik heb van mijn 15de tot mijn 38ste erg veel gebruikt. ik dacht altijd dat de harddrugs mijn probleem was. Mijn drankgebruik was ik altijd aan het bagataliseren . Ik ben er nu achter dat daar juist de grondslag zit van mijn verslaving. . De gedachte van een borreltje hebben mij tot nu toe alleen maar in de ellende gebracht. Ik ben hier net nieuw , ga eens kijken naar andere ervaringen van andere ervaringsdeskundigen.

Gr Remco

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een mooi moment om een ander pad in te slaan R. Welkom hier! Veel lezen en schrijven hier helpt menigeen en is ook erg leerzaam. Je kunt ook op de dagdraad (onder ditjes en datjes) meepraten en je elke dag aanmelden voor het dagpact. Een afspraak om die dag niet te drinken. Veel succes en knap dat je refusal gaat slikken. Ik heb daar zelf geen ervaring mee, maar anderen wel. Heb je verder hulp? Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Suikertje:

Welkom hier. Ik slik al een hele tijd refusal en heb geen last van bijwerkingen. Het helpt mij enorm om niet te kunnen drinken, wil niet meer zonder. Succes!

ik heb zelden erge zucht, dat is misschien wel verontrustend omdat als het er wel is ik me dan soms niet kan beheersen . Ik gebruik deze medicatie echt als reminder dat ik dan zeker geen een slokje kan nemen en ben er zeer positief over. Maar ik heb natuurlijk ook naar de bijwerkingen gekeken en daar hoop ik dan toch weer minder last van te krijgen. Ik ben gister begonnen 2 dagen 3 stuks en dan elke dag 1 tablet.Het enige wat ik nu voel is dat ik er een beetje suf van ben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...