Spring naar bijdragen

Email helemaal uitzetten mogelijk?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb alle opties uitgezet, maar word nog steeds bestookt met email.

Dit vind ik niet prettig!

Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om lid te blijven zonder ook maar 1 email te ontvangen?

Ik ben bang dat ik me anders uit ga schrijven....
Alvast bedankt voor de reacties!

bewerkt door Nooitgenoeg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg alleen een e-mail bericht als iemand me een persoonlijk bericht stuurt. Verder niet. Dat kan dus best.

Kijk nog eens goed bij je notificatievoorkeuren (onder accountinstellingen) en scroll ook naar beneden tot je een lijst ziet met aan/uit schakelaars, met in de rechterkolom die voor e-mail berichten.

 

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Bob, dan nog krijg ik constant berichten op mijn mobiel, ik vind dit ook niet leuk meer....heb al gekeken bij mijn accountinstellingen en de aan/uitschakelaars, maar helpt niet.Alles staat al uit, behalve degene die je niet uit zetten kunt omdat de moderator die optie heeft uitgeschakeld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg geen enkel bericht....nooit gehad ook. Dus dat kan wel.

Als ik op het pijltje bij mijn naam druk, dan op accountinstellingen en daar ergens op notificatievoorkeuren zie ik in een scherm dat geen enkel 4-kant hokje is aangevinkt. Ze zijn dus allemaal uit. Van de ronde hokjes eentje niet, maar dat gaat over de frequentie.

Kun je je e-mailadres niet veranderen? Ben je er ook van af. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat lijkt me goed ingesteld om geen overbodige mailtjes meer te krijgen. Laat maar weten of het inderdaad werkt.

Vreemd dat je bang bent dat collega's te weten kunnen komen dat je geen alcohol (meer) drinkt. Is dat zo raar dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei nancy:

Maar Bob, dan nog krijg ik constant berichten op mijn mobiel, ik vind dit ook niet leuk meer....heb al gekeken bij mijn accountinstellingen en de aan/uitschakelaars, maar helpt niet.Alles staat al uit, behalve degene die je niet uit zetten kunt omdat de moderator die optie heeft uitgeschakeld. 

Je zou toch verwachten dat dat op te lossen moet zijn met onderstaande instellingen, plus de schakelaars uit het bericht van Nooitgenoeg hierboven.

 

  • Bijdragen automatisch volgen
    • Nieuwe bijdragen die ik plaats automatisch volgen
    • Bijdragen waarop ik reageer automatisch volgen
  • Te gebruiken methode voor bijdragen die ik automatisch volg
    • Een notificatie wanneer nieuwe bijdrage wordt geplaatst
    • Eén e-mail per dag met alle nieuwe bijdragen van die dag
    • Eén e-mail per week met alle nieuwe bijdragen van die week
  • Notificatievoorkeuren
    • Toon opduikvenster wanneer ik een nieuw bericht ontvang
    • Stuur hooguit één e-mailnotificatie over bijdragen die ik volg totdat ik de gemeenschap weer bezoek
    • Speel een geluid af wanneer ik een browsernotificatie ontvang
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bob, het is misschien niet raar om minder of geen alcohol te drinken, maar het kan wel vervelend zijn als andere mensen zien dat je op dit forum actief bent. 

bewerkt door Pelle
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik krijg ook een mail als ik een pb heb gehad. Omdat ik weinig ingelogd ben is dit wel handig, maar het blijft een ongevraagde service.

Als die mail binnenkwam op een werk computer dan is het in mijn ogen absoluut ongewenst. Ik zou de moderator verzoeken die functie dan uit te schakelen Rups.

Het moet mogelijk zijn lijkt me, en in elk geval hoor je dan vanuit de organisatie van Tactus meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De makkelijkste oplossing en ook handig bij andere bedrijven die je berichten sturen waar je niet om vraagt is even een speciaal reclame email adres maken en dan het mail adres voor adb veranderen. Nooitgenoegspam@gmail.com bijvoorbeeld........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...