Spring naar bijdragen

Stoppen refusal


Justme1310

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik gebruik refusal en wil heel graag weten hoe lang het duurt totdat het uit mijn lichaam is. Wil op aangeven van mijn psych. Weer sociaal gaan drinken. (Was meer overmatig gebruik dan verslaving) ik ben vrouw. 168 lang (of kort) en weet 63 kg. Gebruik maar 250mg per dag. Bedankt alvast!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
Op 13-3-2017 om 09:38 zei Justme1310:

Beste,

Ik gebruik refusal en wil heel graag weten hoe lang het duurt totdat het uit mijn lichaam is. Wil op aangeven van mijn psych. Weer sociaal gaan drinken. (Was meer overmatig gebruik dan verslaving) ik ben vrouw. 168 lang (of kort) en weet 63 kg. Gebruik maar 250mg per dag. Bedankt alvast!!!

Ben je ondertussen gestopt en is het sociale drinken gelukt? Vind het wel een heel raar advies van een psych trouwens, je krijgt niet voor niets refusal voorgeschreven lijkt mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Misschien goed om je eens te verdiepen in wat overmatig alcoholgebruik met je lichaam doet. Zo zorgt het, door de snelle suikers, voor schommelingen in je bloedsuikerspiegel; zorgt het voor afbraakproducten in je lichaam; is het een belasting voor je lever; vermindert het je enzymcapaciteit; zorgt het voor vrijmaking van histamine in je lichaam; berooft het je lichaam van diverse voedingsstoffen, waaronder zink, vitamine B en magnesium. En natuurlijk werkt het ontregelend op je neurotransmitters, waardoor je lichaam er om blijft vragen. Medicijnen zorgen overigens ook voor voedingstekorten. Al dit soort ontregelingen kunnen mede oorzaak zijn van zogenaamd psychische ontregelingen.

Goed voor je lichaam zorgen met volwaardige voeding; lever ontgiften; darmen reinigen; tekorten aanvullen etc, kan ervoor zorgen dat je beter in je velletje komt te zitten en ook minder of geen hulp nodig hebt van een psychiater. Zelf de ervaring dat ik na een eetstoornis flink ben opgeknapt door mijn voeding aan te passen en wat voedingssupplementen te gebruiken. Mijn angsten, onrust, drukte in mijn hoofd en vreetbuien (die ik nog af en toe had) waren daardoor nauwelijks meer aan de orde en ik werd helderder in mijn hoofd. Zelf raak ik snel ontregeld als ik een beetje suiker gebruik, omdat dat nog in mijn systeem zit. Dan giert de adrenaline door mijn lichaam. Misschien eens een kopje thee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...