Spring naar bijdragen

Maandag 13 maart


Vasja

Aanbevolen berichten

Ik heb het gevoel dat hij boven de schuur van de buren hangt. Het is zo fel al;s een lamp die ze 's avonds aan doe bij het voetbalveld. En dan is het ineens weg.

Voor wie geinteresseerd  zijn in dat soort dingen en nog veel meer paranormaals kijk dan op 9 for news.nl  dat lees ik al jaren. Er staat een hoop onzin in maar ook hele interessante verhalen zoals kanker dat genezen is door cannabis enz.

Zo mensen ik ga werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei fleurtje:

Goedemorgen

Ik las,gisteren t forum door maar wist niet wat schrijven. Ook ik ben hard geschrokken van je bericht jannigje. Ik weet nog steeds niet goed wat schrijven.  dikke zoenen en knuffels :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips:

Sterven doen we allemaal alleen weten we meestal niet wanneer t komt. Of dit beter of slechter is weet ik niet. 

Ik doe wel een klappeke met de meneer van hierboven! Waar zit diene met zijn gedachten tegenwoordig??!!

En als je een keer van die ollanders weg wil (wat ik begrijpen kan), mag je altijd naar t mooie Belgie komen! 

 

Doe maar een goed woordje voor me Fleur, misschien helpt het.

En wie weet kom ik nog naar je mooie België, veel zal afhangen van a.s. donderdag, dan hoor ik waar de "bron" zit, althans dat hoop ik. Niet weten vind ik erger dan weten. Zo'n zwaard dat boven je hangt....... Het maakt nogal uit of ik maanden of misschien nog een paar jaren heb of krijg?


Ik heb zo vaak niet geweten hoe ik moest/kon/mocht leven, ik heb verlangd naar de dood als oplossing. Niet omdat ik dood wilde maar omdat ik dit leven niet kon.
Maar dit........op deze manier...........
Be careful what you wish for: het schoot echt door mij heen: het is je eigen schuld, je hebt dit over jezelf afgeroepen.
Maar dat is niet zo, ik wilde niet dood, ik wilde leven maar wist niet hoe.

Dank voor al jullie reacties, die doen me zo goed!!!! Ik aarzelde om het te vertellen, vond het "te groot", maar ben zo blij dat ik het wel heb gedaan. Ik kan het inderdaad niet alleen. Ik heb geen idee wat me nog allemaal te wachten staat en weet ook nog niet welke steun en hulp ik concreet nodig heb en nog zal hebben. Maar ik zal het laten weten, ik zal echt proberen naar mijn gevoel en behoeftes te luisteren en die kenbaar maken.

kleurplaat-winnie-de-poeh-bewegende-anim

:heart: :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Vol.

ik ben nooit zo goed geweest in directe aandacht of hulp vragen, was altijd bang dat.......... Vul maar in.

Nu merk ik hoe fijn het is om te delen, ook ,of misschien wel juist, de moeilijke dingen. Ik heb dit nog nooit meegemaakt en gedaan. Ik bel allerlei mensen op om hen persoonlijk het slechte nieuws te vertellen, omdat ik niet wil dat ze het plotseling via een omweg horen. Ik vind dat heel moeilijk, maar merk ook hoeveel warmte en onverwachte steun en liefde naar me toe komt. "Vroeger" kon ik nooit geloven dat dat echt voor mij bedoeld was, want dat was ik niet waard etc etc.......                                    . Al die negatieve, mijzelf onderuithalende gedachten, parkeer ik nu noodgedwongen en met met veel geweld (anders blijven ze niet zitten) op een bankje. WEG ERMEE. De krijsende duivel die altijd roept JIJ BENT HET NIET WAARD OM.......,,,, heb ik een muilkorf aangebonden. 

Letterlijk noodgedwongen!!! Ze zijn er, maar op een zijspoor, ik weiger ze nu een rol te laten spelen. Het kan niet, het mag niet.

en opeens is er dus al die aandacht en warmte en steun. Voor mij!! Zo ongekend, maar o zo welkom. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op TV is een10 delige documentaire over Picasso. Wat een fascinerende serie zeg.
Niet uitsluitend inzicht in de wijze van schilderen, z'n stijlen, maar ook de mens Picasso.
In zekere zin heel vaak een onmens. Niet te geloven.

Ik ben niet zo van de Nederlanse producties, maar dit kan zo op de BBC.

Jeroen Krabbé is een heerlijk verteller en de manier waarop wij in z'n enthousiasme
mogen delen is heerlijk. Ook van Gogh bracht hij prachtig over het voetlicht.

Ik ben wat laat met mededelen, er waren reeds zeven delen  daarom zet ik een link
naar de delen die geweest zijn. 

Echt klasse. Doen!!

http://www.uitzendinggemist.net/programmas/18298-Krabbu00e9_Zoekt_Picasso.html

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jannigje, er is je al zoveel liefs en bemoedigends tegen je gezegd. Ik kan er niks origineels aan toe voegen.
Alleen nog maar een extra :heart: voor onder de riem. En ik hoop dat je (alsnog) oog kunt hebben voor de kleine mooie
dingetjes die elke dag, soms verborgen achter grauwsluiers, brengt. Want juist die kleine kadootjes maken....

 

ja, die maken.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei spirit:

Dagpact

Lars
Nadia
Kruidenthee
jowan
Bor
Kohtje
Reacher
Spirit
smart

Het leek een lange lijst met al die witregels! Nu weer wat proportie.

Wel: ik doe ook weer mee dus!
Het is een heerlijke dag; ik heb een opruimwoede, dus oude agenda's, cursussen, breipatronen: weg ermee. Alles is uiteindelijk maar relatief, bedacht ik me.
Deze dag vol energie is mooi, pakt niemand me meer af!

Nog een fijne avond mensen :musicnote:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Jannigje:

Doe maar een goed woordje voor me Fleur, misschien helpt het.

En wie weet kom ik nog naar je mooie België, veel zal afhangen van a.s. donderdag, dan hoor ik waar de "bron" zit, althans dat hoop ik. Niet weten vind ik erger dan weten. Zo'n zwaard dat boven je hangt....... Het maakt nogal uit of ik maanden of misschien nog een paar jaren heb of krijg?


Ik heb zo vaak niet geweten hoe ik moest/kon/mocht leven, ik heb verlangd naar de dood als oplossing. Niet omdat ik dood wilde maar omdat ik dit leven niet kon.
Maar dit........op deze manier...........
Be careful what you wish for: het schoot echt door mij heen: het is je eigen schuld, je hebt dit over jezelf afgeroepen.
Maar dat is niet zo, ik wilde niet dood, ik wilde leven maar wist niet hoe.

 

4 uur geleden zei Jannigje:

kleurplaat-winnie-de-poeh-bewegende-anim

:heart: :heart:

Een goed woordje? Daar blijft t ni bij hoor. Ik denk dat ik eens goed aan zijn oren ga trekken! 

Aaahhh..als t iets is dat je wil doen, gewoon doen! Zetten we de boel hier op stelten. Eten ons ziek aan een veel te grote coupe ijscreme, lopen we een rondje op linkeroever in een fluo looppakje, zingen we als valse katten in t midden van de nacht. Da laatste kan ik goe...

Niets over jezelf geroepen hoor. Zulke gedachten had ik ook vaak.

T is droevig te lezen dat je jezelf zo weinig krediet gaf/geeft. Mensen moeten je vaak hebben gekwetst. Maar wat anderen je ooit wijsmaakten of datgene waar je nu zelf bent gaan geloven is de waarheid niet. Verre van. 

Je zal t altijd waard zijn voor de mensen die van je houden. Twijfel daar maar niet aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...