Spring naar bijdragen

Fokitoll

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal, 

 

Ik ben nieuw hier en heb al een hoop gelezen de afgelopen dagen. Nu heb ik mij ook maar aangemeld omdat ik toch graag meer op het forum aanwezig zal zijn. 

 

Ik ben een vrouw van 38 en slik al vanaf mijn 15de medicijnen, Seroxat, seroquel, citalopram, efexor ,fluvoxamine,  Lorazepam, oxazepam, temazepam, diazepam. Deze alles in meer of mindere mate. soms was er ook sprake van geen gebruik ivm met een zwangerschap waarin ik geen medicijnen gebruikte. 

 

 

Wat mijn grootste probleem is de afgelopen10 jaar zijn zijn de temazepam en de diazapam. Ik wil al of ik ben nu sinds 2016 echt actief bezig om te stoppen. Het heeft vorig jaar 3x geresulteerd in een fiasco. Het lukte niet om te stoppen. Ik heb mijn uiteindelijk aangemeld bij verslavingszorg. We zijn nu bijna 4 maanden verder en er was geen en er is geen concreet plan opgezet. Omdat ik natuurlijk toch niet goed met de medicijnen kon omgaan hebben ze mij nu maar cold turkey laten stoppen. Dit is echt verschrikkelijk!!! Ik ga door een hell ik heb ook nog de zorg voor kinderen en sta er alleen voor. Ik ben ondertussen ook weer terug gegaan naar de huisarts en gevraagd voor een andere zorginstelling daar is het wachten nu op dat ze contact met mij opnemen. 

 

Ik heb zoals eerder beschreven al een hoop gelezen en daar ben ik ook blij mee niet dat met wat je leest je er vrolijker van word maar de erkenning van zie je wel ik ben niet gek. De afkickverschijnselen zijn ook echt heel erg. Ik huil alleen maar ik kan niet slapen, ik tril beef, heb het koud maar zweet mij kapot. Alles om mij heen lijkt niet te kloppen alles is raar in mijn ogen. Ik ben heel erg wankel en heb geen coördinatie meer. Ik heb een verschrikkelijk bromtoon in mijn hoofd (die heb ik al 2 jaar) Ik ruik heel erg raar en heftig aanrakingen komen raar binnen. Mijn huis is mijn  thuis niet meer ik begrijp er geen raat meer van. Dit alles ook nog met een aantal dagen geleden in wanen en hallucinaties terecht te zijn gekomen is het echt vreselijk wat er nu met mij gebeurt. Ik heb vreselijk veel spierpijn, Ik kan niet goed nadenken ja ik kan nog wel een hele waslijst plaatsen. 

 

Ik hoop dat ik hier nog een hoop kan meelezen ook van andere die al vele malen verder zijn. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...