Spring naar bijdragen

Woensdag 1 februari 2017


Lika

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

 

Ben in een top-stemming !

Heerlijk yoga gehad, voelt echt weer zooo goed

Tuurlijk is rug nog behoorlijk gevoelig zo nu en dan, maar met yoga, en 4 keer daags thuis oefenen, komt het toch wat losser.

En heel blij dat ik nu 4 weken vrij heb genomen.

Mede door jullie input hoor, nadat ik door mijn rug was gegaan, en er geopperd werd dat ik eerst eens goed voor mezelf moest gaan zorgen.

dus..vanmiddag naar de kapper, morgen naar de beurs met zus

Volgende week ,sauna en gezichtsbehandeling

Koffie bij vriendin en lunchen met zoon

Week daarop; vriendinnen te eten, voetreflex en eind van de week, natuurkundig therapeut

Vind zelf, dat ik echt goed bezig ben.

 

Spirit;

Succes bij de tandarts

 

Sis, 

Kan je wat meer vertellen over dat seminar ?

Eventueel per PB

Maakt me nieuwsgierig namelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep Asterix, suizen, rinkelen, klokken de hele mikmak, soms enorm hoge tonen, tja, je mot er mee leren leven en echt het went!!!!

Suizen is ook een gevolg van de paroxetine (joepie). In het begin werd ik er knettergek van, moest ik alle ademhalingstechnieken uit de kast halen om rustig te blijven.

Maar ondertussen heb ik het al 19 jaar en ben ik er aan gewend.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep Asterix, suizen, rinkelen, klokken de hele mikmak, soms enorm hoge tonen, tja, je mot er mee leren leven en echt het went!!!!

Suizen is ook een gevolg van de paroxetine (joepie). In het begin werd ik er knettergek van, moest ik alle ademhalingstechnieken uit de kast halen om rustig te blijven.

Maar ondertussen heb ik het al 19 jaar en ben ik er aan gewend.........

 

Dat kan ja, suizen agv een AD, leuk hè.

Ik weet niet wat bij mij de oorzaak is, misschien wel door de alcohol.

 

Of de bètablokkers die ik al meer dan 20 jaar slik.

 

Het fluit hier nu een jaar of 4, het geluid is wel constant, een stationair draaiende turbine van een Boeing, welk type weet ik niet precies. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond die zoutgrapjes erg relativerend, wat is dan wel helpend, meegaan in het drama elke dag jaar na jaar? Los van alcohol en roken kan ik zeggen dat in je leven van drama naar drama hoppen erg slecht is voor je bloeddruk. Wat ik deed was mij identificeren met de problemen van anderen en heel veel gedachten en overtuigingen over mezelf veel te serieus te nemen. Al die verhalen nam ik serieus en mezelf nam ik totaal niet serieus. Hoge bloeddruk was de directe aanleiding om te stoppen met drinken toen ik ruim twee jaar geleden niet meer wist hoe ik die bloeddruk en hoge hartslag weer normaal kon krijgen. Behalve niet drinken heb ik geleerd en steeds ervaren dat zodra ik in een drama stap en allerlei dingen ga bedenken, groot maken en ga geloven over mezelf  ik onrust krijg en soms zelfs dat ik mijn hart overstuur voel gaan. Loskomen uit die eindeloze serie van drama's lijkt me serieus een must voor hoge bloeddruk. Een paar zoutloze grappen vind ik dan helpend omdat het relativeert. En ik kan ook eens lachen tijdens het lezen van de draad ipv steeds zuchten van daar gaat het drama weer daar gaat het negatieve aandacht vragen weer.....en weer lukt het.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar is Jane? Het gaat toch wel goed?

 

Laten we hopen dat alles oké is. De 29ste was ze er nog.

Dat is ook wel erg lang geleden. ;)

 

Het lijkt mij dat je na meer dan 30.000 berichten recht hebt op een

verdiende 'oude dag' :)

Beetje tijd voor jezelf zelf zeg maar.

bewerkt door Soothe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal.

Wat zijn sommigen van jullie toch vroeg!

Het klinkt misschien gek, maar de angst slaat mij om het hart als ik lees hoe vroeg sommigen al opstaan en aan de slag gaan.

Zo'n lange dag voor je! Vreselijk

bewerkt door Jannigje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Quinn: hoofd heeft geen zin in leegte en rust? Leegte kan ik me wel voorstellen ^^ maar rust wil je toch wel? ^^

 

Liever niet nee, als mijn hoofd stil staat, gaat ie toch altijd in dezelfde modus staan. Dan ben ik liever druk en afgeleid.

 

Ik mis Jane al een paar dagen. Waar zou die uithangen?

 

O, Lars zegt het al. Maar Jane, hoe logisch en begrijpelijk ook, ik mis je wel :rose:

 

Hier de rest van de middag vrij en de zon doet een poging. Niet verkeerd. En nou bijlezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...