Spring naar bijdragen

Woensdag 18 januari


Vasja

Aanbevolen berichten

Ik vond het niet zo'n gekke opmerking hoor Etty. 

Maar als jij het als een frustatie ervaart... goed dat je het loslaat. 

Als ik 'gisteren' zo teruglees heb ik toch het gevoel dat iedere  mod weer andere maatstaven hanteert. 

Krijg de indruk dat de mod van gisteren ons meer vrijheid laat dan die van eergisteren. 

En neeeeeeeeeeeee Smart, ik ben geen medemod, hahaha, heb zelfs al een keer een ban gehad. 

 

Las trouwens ook een heel klein berichtje van Vlokje waarin zij vertelt dat de kanker weer terug is. 

Wat moet dat weer een enorme dreun zijn Vlokje.. 

Dat is iets wat wij ons niet goed kunnen voorstellen..... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Quinn

Sterkte man. Klinkt als dat je een grote stap gaat maken. Succes

@pumpkin

Even opslaan op je harde schijf, openen in paint (als je windows hebt) resize tot x% en dan uploaden. Ik gebruikte vroeger http://nl.tinypic.com/ voor het uploaden en de link dan delen. Nu gebruik ik https://postimage.io/ dat is veeel sneller, geen reclames en heeft een windows app.

 

Ik heb ook nog frustraties in me nav gisteren en afgelopen dagen, maar het gaat gewoon weer over Harry.....alsof er niks gezegd is gisteren.....mensen die aan de vrijheid van andere komen en mensen beledigen in hun zijn alsof het niks is. Ik kan er slecht tegen en kan het niet goed loslaten. Daarom laptop uit en foto's gaan maken in de duinen.....alles is zo mooi wit nu.

 

Fijne dag mensen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, middag,

 

dagpact:

lars
rosa
momentum
kohtje
pumpkin
leila
smart
spirit
sita
 
Ja Yvonne, ik las dat ook en wist niet goed hoe te reageren omdat ze aangaf het er niet over te willen hebben, of heb ik dat verkeerd gelezen? Wil niet zeggen dat ik er niet aan heb gedacht. Het lijkt me i.d.d. een klap Vlokje en wil je toch graag sterkte wensen! Als je hier wilt schrijven erover, kan dat wel mocht je toch een andere uitlaatklep nodig hebben. ((Vlokje))
 
Quinn sterkte en kracht vandaag gewenst :rose:
Bolletje  :heart:
Asterix sterkte!
SBS sterkte!
Rapilos, de moeheid komt er nu toch uit denk ik. Heerlijk toch 10 uur slapen, goed voor een mens.
 
Sita
bewerkt door SvDolphin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien heb ik dit al eens vaker gezegd Asterix, maar een van de fouten die ik heb gemaakt na het ongeluk van mijn vrouw en kinderen en is dat ik mijn vrouw ben gaan ontzien en dingen alleen ben gaan doen. Kwestie van volhouden, bikkelen.

Achteraf bezien had ik mezelf kwetsbaarder op moeten stellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch al wat eerder vandaag, na 12  uur wakker gebleven en al gedoucht en haren gewassen, daar is moed voor nodig in een onverwarmde douchecel aan de buitenkant v/h huis. 

Nu nog bedenken wat ik wil eten voor ontbijt: pannekoek met spek en stroop of toost met mayo, gerookte zalm, roerei met bieslook.

Eerst maar eens de theepot leeg drinken.

Minder goed geslapen, door het opruimen van oude knipsels e.d. kom ik van alles tegen wat me dan in bed bezig houdt.

Er was bijv. een groot stuk dik papier met daarop met mooie, kleurige, kunstzinnig uitgeknipte en daarna opgeplakte letters mijn naam+ achternaam en dan Your son MARC achternaam. Op de achterkant allemaal hartjes met zijn naam en die van een meisje (dat ik ken) en een spaans liefdesliedje. Ik denken en denken en ja............daar gaat iets branden. Toen zijn tweelingbroer en ik voor het eerst bij hem op bezoek gingen op dat eiland waar hij gast v.d. regering was, stonden "vrienden"met zijn "meisje" ons op het vliegveld op te wachten, was ik helemaal vergeten. Er zat veel werk in, maar ja, een gevangene heeft van 1 ding genoeg en dat is tijd.

Vervolgens wordt ik dus om 3 uur wakker, ga plassen en kan vervolgens niet meer in slaap komen omdat ik me niet precies voor de geest kan halen of een bepaalde cel nu alleen een dichte deur had of dat ook de tralies dicht waren. Dit met het oog op de privacy. En zo gaat dat dan maar door, namen die ik me persé wil herinneren, dingen die helemaal niet belangrijk zijn in het daglicht, maar 's nachts enorme proporties kunnen aannemen.

Keel speelde ook weer op. veel schrapen, maar het gaat vooruit.

Vandaag 4 weken niet gerookt en gedronken, als ik even mijn verjaardag buiten beschouwing laat.

Het gaat eigenlijk vanzelf, heel lang naar die knop gezocht en soms gevonden en om gezet, maar dan ging ik op wilskracht en dat verlies ik dan. Nu was eigenlijk het plan met kerst en de jaarwisseling niet te drinken en het is vanzelf verder gegaan.

Roken was het plan voorgoed te stoppen, daar heeft een mens alleen maar ellende van. Andere verslavingen leveren nog wel een kortstondig "plezier" op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien heb ik dit al eens vaker gezegd Asterix, maar een van de fouten die ik heb gemaakt na het ongeluk van mijn vrouw en kinderen en is dat ik mijn vrouw ben gaan ontzien en dingen alleen ben gaan doen. Kwestie van volhouden, bikkelen.

Achteraf bezien had ik mezelf kwetsbaarder op moeten stellen.

 

Ja, dat heb je laatst verteld, Meya.

Jezelf kwetsbaarder opstellen in de vorm van hulp vragen van anderen?

 

Hier kan ik niet onderuit, het is haar oom en tante die binnen 4 maand overleden, maar zij kan er niet naar toe, dan moet ik toch wel even dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...