Spring naar bijdragen

Vrijdag 30 december


toine

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allen. Hier ziek mijn bed uitgerold, moet wel want kleindochter komt zo, ook ziek. Dan maar saampjes op de bank. Paracetamolletje pakken en dan gaat het me wel lukken.

Hoop dat jullie een betere dag gaan hebben. Oh, dat klinkt wel erg somber, maar dat ben ik niet, hoor!

Toine, pas je op, anders heb je straks weer een ban te pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 

Hier nog donker, niet erg koud, klein beetje nevelig... 

Binnen lekker warm en licht. 

En natuurlijk staan koffie en thee klaar. 

Rapi voorzichtig aan...

Nancy beterschap en Vol sterkte vandaag. 

Toinemans... tsja... we lopen hier gewoon een paar 

jaar achter lijkt het soms wel  ;)  :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toine als je het woord in het Duits schrijft heeft het een andere betekenis maar dan nog. ;)

Goeie morgen allemaal :sun:

Nanc beterschap. Lijkt me wel een fijn gevoel om ziek te zijn met je kleinkind. Houdt ze maar stevig vast.

                            snotneus.gif

Vol Veel sterkte vandaag. :rose:  :rose:  :rose:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het totaal niet boeiend eigenlijk of je een ....... kerst en oud en nieuw mag wensen. Er zijn zoveel andere (leukere) bijvoeglijke naamwoorden die je kan gebruiken. Nu je vraagt om onze mening, ik vind het zo gemaakt populair. Zo van zie mij eens jong doen terwijl we allemaal toch echt geen tiener meer zijn.

 

Veel erger vind ik dat het de moderators gaat om het woord geil. Dat je in een dagdraad waar je over van alles zou moeten kunnen schrijven dat woord moet mijden. Dat iemand die hiermee kampt niet zou mogen schrijven dat het niet lukt om geil te worden omdat dit een verboden woord is. Dat je dan op een forum waar we dagelijkse taal gebruiken je een toevlucht moet nemen tot dat je te kampen hebt met verminderd libido. Het onderwerp heeft namelijk best relevantie als het gaat om niet meer drinken of juist kan ontstaan door drinken.

 

Een open vraag aan de moderatie; is het gebruik van het woord geil context afhankelijk waarbij een ..... kerst ongewenst is maar het woord gebruiken in het beschrijven van seksuele problemen wel toegestaan is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan ineens is er onrust...stoort alle rommel om me heen me,

moet opgeruimd, poetsen, wil ik alles tegelijk en niks. Bleh.

 

Adem in...adem uit....één voor één, dag voor dag.

 

O...en hormonen....die doen vast ook mee.

 

Ga ook maar eens ff de vrieskou in.

In plaats van doordraven....

 

Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...