Spring naar bijdragen

Dinsdag 27 december


Kameel

Aanbevolen berichten

Nu pas in de trein. Word ik in elk geval niet misselijk in. Ik had nog niet gezien Bol dat jij al geschreven had over mn bezoek aan jou. Ik vond het een echt fijn bezoek. Werd ik ff blij van. Zo zeer zelfs dat erna 2 uur geshopt heb zonder koopbehoefte. Das uniek voor mij.thnx❤

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pfjjeeee is ook goed te begrijpen Spud!

 

 

Hier ene boze     :excl:        .... mensen die me uitnodigden met oudjaar laten het (heel indirect!) afweten en

een AAcontact die wat sarcastisch en bot reageert terwijl het ZIJN eigen boosheid is wat ik proef/weet aan alle kanten.

Gruwelijke kanonnen uit Mesopothamie, Madagaskar en Kimboektoe: schijn uwe vuur naar hen die dom

en onverschillig zijn. Biedt hen mijn tranen.

 

Fijn en beheerst smartje. Gaat zo voort :angry:  :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Stekker: zijn je schoonouders echt zoveel beter dan jij? Ze hebben meer geld, dus daardoor meer macht? 

Het is een bepaalde status, die ze hoog willen houden. Jij kijkt tegen hun op. Waarom? Heb je wel eens een goed gesprek met hun gehad?

Ik weet zeker, dat het dan allemaal wel meevalt, of ze moeten het echt zo hoog in hun bol hebben, ik ken je schoonouders natuurlijk niet.

Maar wees gewoon jezelf. Waarom tegen mensen opkijken? Probeer die afstand wat minder te houden..

 

 

Spirit, ongetwijfeld goed bedoeld maar jeetje, hoe weet jij nu dat het wel meevalt?? Voorzichtigheid vind ik geboden met dit soort uitspraken! Idem met heb je wel eens goed met hen gesproken? Het klinkt alsof ze daar niet heeft op kunnen komen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...