Spring naar bijdragen

Vrijdag 23 december


Quinn

Aanbevolen berichten

Goedemorgen

Drukke dagen...morgen komt de familie bij mij eten. Jeetje maar wel gezellig. Zus maakt t voorgerecht, ik t hoofdgerecht en broer t dessert.

Dadelijk es tellen hoeveel borden en bestek ik heb.

De boel verschuiven etc.

Mijn ouders zijn gescheiden een paar jaar voor mijn oudste broer stierf. Vanaf toen vierden we kerst niet meer. We gingen wel een keer langs met gebak ofzo. Toen mijn broer stierf deden we helemaal niets meer. Nadat papa stierf heb ik t terug in t leven geroepen. Alleen al voor de kinderen, ook al zijn die ondertussen al groot.

Ik heb zelf de beste herinneringen aan kerst namelijk.

Dus hoofdgerecht voor tien in de maak!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heel veel plezier Sing. 

 

Wat leuk Fleur, echt heel leuk om dat op te pakken en samen kerst te vieren. 

 

Ik ga zo aan de slag, laatste spulletjes halen bij de supermarkt en alvast bedden opmaken en klaarzetten. 

Kinderen komen met de kerst hier. 

 

Nancy, lekker genieten van die kleine dame... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Spirit ik snap jouw zoon wel hoor. Het is z'n eerste kindje dus alles is nog zo nieuw. En een dier kan nog zo lief zijn maar het blijft een dier. En ze kunnen heel jaloers zijn.

Ik zou niet van me afbijten maar proberen de hond zoveel mogelijk bij me te houden. Dan blijft de sfeer prettig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Succes deze dagen Bor. Je kunt je zoon misschien ook betrekken in de plannen en aangeven dat je het wat spannend vindt?

Spirit, dat begrijp ik niet. Je zoon geeft aan dat ie je hond niet in zijn huis wil hebben, maar je neemt hem toch mee? Zou ik niet blij van worden.

Straks naar de supermarkt voor de boodschappen van vandaag. Eens kijken of ik kerstkransjes mee kan smokkelen. Smokkelen ja, want ze staan niet op de lijst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor je bent je weer gek aan het maken doordat je in je eigen hoofd verwachtingen maakt rondom familie dingen. Je kent dit patroon na al die keren, houd het rustig en bespreek de verwachtingen eens in de groep van je familie en wat het met je doet. Doe het nu eens anders als andere keren......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...