Spring naar bijdragen

Maandag 19 december


Singbluesilver

Aanbevolen berichten

Goedemiddag beste mensen,

 

Sorry, dat ik mij niet gemeld heb vanochtend

Zag dat ik gemist werd

Wat lief  :blush: ,

 

Nee, was gewoon iets te laat opgestaan vanochtend, en had geen tijd meer om me aan te melden, voor o.a. het dagpact

Anders zou ik te laat op mijn werk komen.

Alles hier helemaal oke hoor, heerlijk droog, ook geen behoefte aan drank gelukkig.

 

Spirit,

Ik ben benieuwd wat er terecht komt van je goede voornemens.

Heel benieuwd...

Blijf uiteraard toch maar weer het beste voor je hopen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai AR van harte met de volgende stap. En in dat safehouse mag je daar je uitsmijter bakken? Eindelijk je eieren tekort wegwerken.....

Dank je wel Erik :rose:

ja ik mag wel een uitsmijter maken maar vanavond was het groepavond en dan word er gekookt, en gegeten met twee groepen :(

morgenavond maar een poging wagen

verder heb ik het reuze naar mijn zin hier, weet heg noch steg maar heb een half jaar de tijd om Amsterdam te leren kennen :D

ga nu nog even acclimatiseren 

blij dat ik die keuze heb gemaakt én ik mag vrijdag naar mijn zus voor de kerst en maandag weer terug :)

komt wel goed met mij

laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kwoot:
"Ik weet het allemaal wel, maar nu nog doen en volhouden. "

 

Wat een geweldig ego probleem manifesteert zich hier! Je weet niet eens die eerste te laten staan......

Je leven is oncontroleerbaar en gierend uit je klauwen aan het lopen en jij doet alsof je als onder controle hebt......

Ik ben bang dat je allemaal niet zo weet Het zou een aardig begin zijn om te weten dat je een serieuze terminale en progressieve ziekte heeft die eindigt met de dood.

Als je tenminste niet snel aan de juiste knoppen van nederigheid, eerlijkheid, openheid van geest en bereidwilligheid gaat draaien.

Zoals iedereen hier gun ik je een goed, alcoholvrij leven, maar ik geloof niet dat je dat bereikt op de manier waarop je nu en kennelijk al tientallen jaren bezig bent.

Ik zie er teveel van mijn eigen destructieve gedrag en processen in.

Een tip?

Luisteren en lezen wat anderen (belangeloos en met goede bedoelingen) jou aan tips geven en die WILLEN begrijpen. Als dat niet lukt kun je om de bedoeling vragen. Dan pas neem je een juiste houding aan waardoor verandering mogelijk is. Dan pas ga je zindelijk en sober kunnen denken.

Ik had me voorgenomen niet meer op je te reageren, zoals meerdere forumgenoten dat hier al tot uitdrukking hebben gebracht.

Zie het maar dat ik ergens nog een restje liefde voor je heb gevonden op de bodem van een potje.

Ik hoop dat je er iets mee kunt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou zeg wat een geharrewar. Mijn man en ik hebben hebben hulp gehad bij iemand die tegen mijn man zei, als t weer eens fout was gegaan met de drank bij mij, jij moet je leren machteloos te voelen. Dat was een openbaring voor hem. Hij heeft het geheel bij mij kunnen laten na veel andere pogingen van zijn kant mij te helpen.

Toen ik hem (de hulpverlener )vertelde wat ik allemaal fout had gehad, en dat was nogal wat, dacht ik nu krijg ik een uitbrander of ik moet aan het werk met de R.E.T, of welk hulpverleners 'foefje' ook. Het enige wat hij zei tegen mij was, wat ben jij veel te kort gekomen in je leven! Die knalde erin, weg weerstand. Wat heeft die man ons geholpen! Waarom zeg ik dit, misschien doet me dat aan jou denken Spirit. En misschien vraag je te veel bevestiging hier. In jezelf ligt de rust en kracht en helaas ook de pijn die je steeds meer mag gaan voelen en toe mag laten net als wij, ik.

 

Ik las een spreuk die me hielp toen ik dacht dat ik de pijn niet meer aankon. Vertrouw erop dat je hart sterk genoeg is de pijn te dragen. Toen durfde ik mezelf te laten gaan en liet de tranen lopen. We zijn sterker dan we denken, vooral in onze kwetsbaarheid.

Ik taai af, droog. Op naar de 17e dag. trust

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...