Spring naar bijdragen

Zondag 27 november


Quinn

Aanbevolen berichten

Klinkt lekkerrrrrr!

 

 

Ik ben plots vrij vandaag en het zonnetje scheen daarstraks.

Dus ramen lappen en blad harken. En even het koppie in de zon.

Nu pauze met sigaretje. Dan de binnenkant van de ramen ook maar doen :blush:

en 7 zakken in de auto om in het bos te storten.

 

(weet nu al wat er in mijn gedicht komt te staan ;) )

 

Ik heb eefkes naar boven gekeken en schat dat ik nog 8 zakken te doen heb als ut allemaal gevallen is, zucht

 

Nog een uur denk ik, dan zit de zondagse gym er wel op!

(mag ik op de bank met snert en tv)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh Smart, wat zalig.. klinkt zo 'gezellig' (tegenwoordig moet alles gezellig zijn).. Eigenlijk had ik graag hetzelfde willen doen als jij vandaag.. inclusief de sigaret ;-)

Eerlijk gezegd ben ik al om 11u00 in de bank gekropen.. forum bijlezen.. boek erbij, soep.. o ja wel ook nog in bad gelegen ipv bank.. schaamt zich een beetje 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien kinderachtig, maar ik ben trots op mezelf omwille van iets heel kleins. We konden in de buurt gratis tuinplanten gaan halen, maar toen kwam ik te weten dat de vrouw waar ik ze moest halen een vriendin is van mijn oudste zus. Met die zus heb ik een tijdje geleden gebroken(met reden vind ik zelf), en ik was dus bang voor eventuele vragen.

Toch maar doorgezet en er was eigenlijk niks vervelends of moeilijks aan.

Wat ben ik toch een stomme angsthaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Te grootse plannen... Dat zie ik bij mijn man vaak. Ik vraag al drie jaar om het tuinhuis af te werken, maar nu is hij ineens bezig met wilde ideeën voor ons balkon.

Enfin, misschien compenseren we elkaar. Zelf zie ik alles a al mislukken voordat ik begonnen ben :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms begrijp ik mezelf niet.

Ik zit met veel kwaadheid in mij, mijn huidige psychiater vindt mijn kwaadheid terecht, iemand van mijn zelfhulpgroep noemt het"gezonde kwaadheid".

En toch.

Gisteren een redelijk boze mail gestuurd (eigenlijk eerder kil een sarcastisch dan boos), en nu voel ik me weer schuldig.

Het is alsof ik mezelf het recht ontzeg om kwaadheid te uiten. Ik weet niet goed waarom dat zo is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiegenade, ben geloof ik van 13 tot 17 uur bezig geweest buiten.

Wel lekker fris om de kop nu en ook wel moe.

Genoeg gezwoeg voor vandaag!

 

Kyon, beter laat dan niet.

 

Jen, het helpt misschien een beetje om te accepteren dat die kwaadheid voorlopig

nog bij je hoort. Word er in elk geval niet kwaad om...

 

Tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom net terug van AlbertRemmo opzoeken op de locatie waar hij opgenomen is. Hij vroeg mij iedereen de hartelijke groeten te doen.

 

Had hem nog nooit ontmoet en dat blijft spannend. Erg aardige man en ook gepraat met zijn groepsgenoten waar hij het mee getroffen heeft volgens mij. Ben uitgenodigd om daar ook een keer naar de AA meeting te gaan en dat ga ik doen Woensdag. Daar ben ik nog niet geweest.

 

FF :sun: :sun: :sun: AR :sun: :sun: :sun: in het zonnetje zetten hoor, hij gaat erg goed daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...