Spring naar bijdragen

Dinsdag 15 november


Kore

Aanbevolen berichten

Nou, ik vind het toch behoorlijk op de spits gedreven, de druktemakerij en de reacties.

Jen, je hebt contact met 'm, zeg je.

Gewoon aanbellen, en zeggen dat jullie net van plan zijn om in de rust te gaan.

'n Beetje suggestief informeren waarom hij er van die tijden op na houdt laat ik aan jezelf over, bij de een werkt dat wel, bij de ander niet.

Maar nooit opvreten, je gemoed

 

Denietzosnelverbaasde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Merci voor begrip spirit. Ik begon te denken dat ik een zaag was. Het is ook niet zo dat ik op dit uur al ga slapen, maar wel een beetje opslomen. De ellende is ook dat man en ik overdag al nerveus zijn een bijna lopen te wachten tot"het"gaat beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eh...

Doe maar veel tussendoor hoor, probeer mijn hoofd ook op iets anders te richten :-)

Misschien die opmerking over tegen de muren babbelen. Dat was nogal gefrustreerd ja, maar ging niet zozeer over buurman. Op de een of andere manier vind ik hier de laatste dagen geen aansluiting, maar dat is geen verwijt.Kan soms toeval zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi jen

Ik kan me helemaal voorstellen hoe t voelt. Hier dezelfde situaties van tijd tot tijd. Voor mij altijd moeilijk te begrijpen hoe mensen zulke andere waarden hanteren.

Een tijdje geleden maakte hier de buurman zijn fiets vast aan de fiets van dochter. Deze heeft er zo vier dagen gestaan. Ik wist niet goed van welke buur en hem laten wegknippen vond ik ook weer zo drastisch. Heb me er vier dagen superdruk in gemaakt :-/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...