Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
BamBam

Woorddomino III

Aanbevolen berichten

Koh-i-Nohr (berg van licht) bracht mij jaren geleden op de naam Koh-i-Noir (berg van zwart) voor mijn zwarte bestelautootje en daar is mijn nickname het
enige resterende van

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

rende van hot naar her, maar Koh was me weer eens voor, logisch gezien dat eerste woord

bewerkt door lady jane

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat eerste woord zal mogelijk het laatste zijn, of ging de omgekeerde bijbelse uitspraak alleen over vele menschen? 

bewerkt door Jannigje
Omgedraaid of omgekeerd oid

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

het dienblad is het tijdschrift waar voornamelijk butlers op geabonneerd zijn maar menigeen kan daar vele tips tot nederigheid uit halen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Kohtje ziet hier inderdaad slecht breiwerk van @Cleo66 maar wel goed bedoeld, net zoals de kat het uithalen naar de baas goed,
of beter gezegd niet slecht bedoelde

bewerkt door Kohtje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
45 minuten geleden zei lady jane:

slechte aansluiting hier werkt misschien wat verwarrend, ook voor @Kohtje

Tja sorry ik snap niet zoveel van dit draadje , vond het wel goed gevonden :(, maar ik doe dus blijkbaar iets niet goed . Wil iemand mij uitleggen wat ik niet goed doe dan 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Cleo, het is de bedoeling dat elke zin die iemand hier plaatst begint met de laatste woorden of letters van de voorgaande zin. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De zin hiervoor eindigde met 'voorgaande zin' en deze zin begin ik met 'de zin', het laatste gedeelte van die voorgaande zin dus. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Cleo66:

Als het uithalen van je 12 stappen breiwerk maar niet tot de mogelijkheden behoorde @Kohtje

Dat doe ik toch of mag " als het" er niet voor :blush: 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

"als het" er niet voor, en alles was goed geweest, ware het niet dat je dan een niet kloppende zin had geschreven, dus het is
ingewikkelder dan het lijkt als je jezelf verwart in de regeltjes die rond dit draadje gelden maar als je heel eenvoudig probeert
te denken dan is dit een ideaal spelletje om met simpel denken intelligent over te komen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...