Spring naar bijdragen

Zaterdag 12 november


Momentum

Aanbevolen berichten

Klopt Spud,

Veel werk te doen,veel verplichtingen,te weinig ontspanning en nog altijd zorgen om studentenzoon.

 

Sowhat, ik heb niet veel van je gelezen dus weet ook niks van je situatie maar stoppen met stoppen wordt alleen nog maar een extra obstakel op de stapel van stress... veel kracht toegewenst! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bah, zodra het donker werd had ik al ongelofelijk veel zin in een glas. Het klinkt misschien gek maar ik vind het makkelijker om in een kroeg te zitten met mensen en een cola te drinken dan alleen thuis te zitten en weten dat er in huis nog wel een fles wijn staat van mijn huisgenoten. Heb dan ook maar afgesproken met een vriend om negen uur om in de stad even wat te gaan drinken. Al wil ik niet weg blijven lopen voor mezelf door maar constant afleiding te zoeken want vind dat ik het ook zelf moet kunnen maargoed, op dit punt (een week droog) liever maar even zo dan straks die fles open maken. Wat doen jullie vanavond?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al wil ik niet weg blijven lopen voor mezelf door maar constant afleiding te zoeken want vind dat ik het ook zelf moet kunnen maargoed, op dit punt (een week droog) liever maar even zo dan straks die fles open maken. Wat doen jullie vanavond?

 

Lisette, in het begin mag alles, ook weglopen van jezelf. 

Ik had een hele leuke afspraak, maar ben gestrand net voor de file. Nu ga ik iets nuttigs doen, en zo te zien ben ik de enige hier die dat van plan is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowhat: dat is je meer dan gegund.

Ik ben de hele dag buiten in de weer geweest met groepjes kinderen en kijk nu uit naar het moment dat die van mij onder de wol liggen. Dan ga ik denk ik lafjes op de bank hangen. Maar eerst worden er schoenen gezet. Met verlanglijstjes, appels en pastinaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer een dag volgemaakt hier. Met roken (teveel), douchen (drie keer), mediteren (verplicht half uur 's ochtends), afwassen (drie kapotte borden), muziek luisteren (veel van het zelfde) en één lachbui (dank forumvrienden). Ga vragen of ik morgen een rondje buiten mag rennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond,

 

ik kwam ook weer eens kijken.

Dit forum is toch wel belangrijk geweest in mijn leven. 

Ook al zag ik het in het begin vooral als spielerei...

 

Ik lees nog regelmatig mee ook. Niet dagelijks, dus ik kan niet echt ingaan op de dagdraad...

Maar wat ik zo dan lees, hoezeer het toch ook wel hetzelfde blijft, over de jaren, is zeer zeker helpend en zinvol. Ook voor de alleen meelezers.

 

Las dat Adrie er ook nog is en Jen.. Spud..sowhat, Erik, Bambam- Bollie!! Jane! <3

 

Quinn, , Lars, Basta... (en vast nog anderen voor mij "nieuwelingen") jullie inspireren mij!

 

Ik weet niet of jullie je Lady Tinne nog herinneren? 

Zij is een paar maanden geleden jammer genoeg overleden. 

Weer een slachtoffer meer...

 

Verder met mijzelf gaat het redelijk goed , toch op gebied van verslavingen. De ERGSTE is blijkbaar sigaretten... daar heb ik nog enorm veel moeite mee en wil ik graag van af nog steeds.

Mijn moeder is ondertussen ook alweer anderhalf jaar dood en mijn vader,die bij ons woont nu gaat op en af.... Tja ... t'is wat het is, het leven.

 

Misschien tot een volgende keer weer!

 

Liefs!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow wat een hoop te lezen hier!

 

Nadia: geliked, enkel om dat droge stukkie hoor! ;)

 

Hier een werkavond achter de rug. Erg veel spanning geeft me dat.

Hulpverlener vindt dat ik me ernstig achter mijn oren moet krabben om dit

zo te willen/moeten van mezelf. Nu kauw ik daar al een paar dagen op en ik

twijfel enorm; ik was blij... er weer tussen te mogen horen. Werken kan zo fijn zijn

maar als invalkracht voelde ik me veel vrijer en gewenst. Nu voel ik me in een systeem

geperst waar ik jeuk van krijg en ik voel me veel te verantwoordelijk. Ik maak alles veel te groot

ben ik bang, ik kan het heus wel, echter...   die spanning.... pff, ben nu dus ook bekaf.

Had pestervaringen elders en eerder in de tijd en daar krijg ik nu emdr op. Binnenkort al.

 

Ik ben alle zeilen aan het bijzetten!

Weet nog niet wat ik er mee ga doen.

 

Ha VM! Leuk je te lezen!

 

Slaap goed allemaal...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat wil ik bewijzen..

die vraag roept verdriet op.

Ik denk dat ik in sept. jl. net weer wat beter ging..., maar over de rooie door

het weer moeten gaan solliciteren, door het uwv. Ik wilde daar van af.

16 uur leek me haalbaar, maar werkelijk, al mijn porieen exploderen zo ongeveer van het regiem

waar ik nu in zit. Wat die inspectie bedenkt... alleen dat al. En ze gaan ver hoor!

En ik ervaar dat vooral als het monddood maken van de werkers onderaan; je wordt voor dom

gehouden; er zijn zoveel regeltjes..  ik word er niet goed van.

Het zit ook in mij. Ik vind mezelf kennelijk goed genoeg zonder al die flauwekul. ;)  :P

 

Eigenlijk gaat het gewoon best goed op het werk.

Maar het kost me erg veel.

Ik hoop dat het wegebt.

Ik stond als oudste/verantwoordelijke dienst ingepland met de kerst.

Dan schrik ik me wezenloos. Ik doe m niet hoor die dienst. Kan ook niet

omdat ik nog getoetst moet worden. (psychiatrie)

 

En de uwv wil dat ik door solliciteer tot aan 28 uur.

Ik voel enkel 1 grote: HELP!

Er ligt een arbeidsdeskundig rapport. Ben eigenlijk niet meer

geheel geschikt voor dit werk.

Ik ga dus ook wat neuzen naar heel andersoortig werk.

Jammer, mijn schrijfwerk moet dan opzij.

 

Zoals bij alles zal hier ook wel weer een way out voor komen.

Maar... ff spanningen hier dus.

bewerkt door smart
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...