Spring naar bijdragen

Maandag 15-2-2016


Gast Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allen.

 

Wat een perikelen weer op het forum. Ik heb besloten om me er niet in mee te laten trekken.

Dat kost me namelijk nogal wat negatieve energie.

Verder wil ik zulke mensen ook geen 'platform' bieden,

dat wat je aandacht geeft, groeit. En dat was het.

 

Aaaarrrgggg, typen zonder leesbril gaat toch wat lastig, haha!

Goed Lars, al drie weken! 

Hoi Albert, ik had ook 7,4 op de test van "weet ik veel' , haha!

Rapilos werk ze.

 

Ik ga naar mijn werk, moet werken tot half 10 vanavond, morgen ook.

Zal blij zijn als deze week om is. 

Fijne dag allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit even helemaal vast hier op het forum.

Ik wil regelmatig reageren op zaken die hier worden geschreven, op de dagdraad of op andere draadjes, maar weet vooraf dat dat tot ruzie gaat leiden of niet begrepen wordt. Ook voel ik me geremd om positief op mensen te reageren. En om mijn eigen verhaal neer te zetten.

Er blijft weinig over.

Ik neem een poosje een time out, ik weet niet voor hoe lang of hoe dat gaat aflopen.

 

Ik heb de afgelopen week wel regelmatig gelezen hier, maar niet aangemeld en dus met een drempeltje om te reageren. Dat is me goed bevallen en daar ga ik voorlopig mee door.

De aanleiding ligt vooral bij mezelf. Ik ben sinds kort aan mindfulness begonnen en loop tegen mezelf en een aantal dingen op. Dat was ook de bedoeling en ik wist dat dat ging gebeuren. Het was er tijd voor. Ik pak dat aan zoals (uiteindelijk) ook mijn verslaving te lijf ben gegaan, dus volle bak en zeer gestructureerd. Dat kost veel energie en er is kennelijk dan onvoldoende over om het forum te blijven volgen, zoals ik dat deed. Zaken die ik hier vaak niet zo goed kan plaatsen, storen me op het moment. Het feit dat sommigen niet zijn en waren wie ze zeiden te zijn, speelt daarin overigens maar een kleine rol.

Ik ben dus niet weg, lees wel maar denk dat ik beduidend minder aanwezig zal zijn de komende tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even terugkomen op de bekentenis van Truus/Fleurtje van gisteravond. 

 

Fleurtje heeft zichzelf blijkbaar uiteindelijk toch bekend gemaakt. 

 

- Fleurtje heeft indertijd een eeuwige ban gekregen. Die krijg je niet omdat je een moord hebt begaan of echt vreselijke dingen hebt gedaan. 

  Ik weet niet of ze tegenwoordig nog worden uitgedeeld, maar indertijd kon je er al eentje krijgen als je diverse keren een waarschuwing in de wind had geslagen   en diverse keren een korte een ban had gekregen, en dat kon al voor kleine 'vergrijpen'.. 

- Waarom zij niet direct heeft aangegeven dat zij Fleurtje is?

   Lijkt mij nogal logisch: zij had behoefte aan steun van het forum, met het onthullen van haar 'ware naam' zou de moderator binnen een dag hebben

  ingegrepen.

- Ik kan me indenken dat mensen zich heel ongemakkelijk voelen bij het gebeurde, tenslotte ligt de periode Plop nog maar kort achter ons.

  Fleurtje is echter geen tweede Plop. Fleurtje is een oud forumdeelneemster die de afgelopen tijd hard de behoefte had aan het forum, die de steun van het forum weer nodig had en dat dus niet onder eigen naam kon doen...  

 

- Ik vind het dapper van haar dat zij zich bekend heeft gemaakt, want ze wist eigenlijk van te voren al dat dat ging betekenen dat zij weer een ban zou krijgen. 

- En ja, blijft staan dat het ellendig is dat het voor zoveel onrust heeft gezorgd. 

- Kate, Truus is dus geen nieuwe act van Plop. En ja, ik was al eerder op de hoogte... 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren leek het wel kerstmis.. de hele dag sneeuwde het, al was het een beetje een plakkerig, kledderig sneeuwdekje dat bleef liggen.

En vandaag is het weer gewoon. Zo goed als geen sneeuw meer te zien.

Maandag.

Zo meteen beginnen aan de volgende kamer in huis.. strippen(vloerbedekking), schuren... wordt weer "lachen"..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...