Spring naar bijdragen

Zondag 7 februari 2016


Burchill

Aanbevolen berichten

Ik ken Loen natuurlijk niet en daarom dat ik misschien in haar bericht niet lees wat jij leest Kohtje.

​Maar ik lees totaal geen hysterie..

​Je insinueert dat ze zich zou schamen of ergens bang voor zou zijn. Waarom?

 

"Ik vind" wil niet zeggen "dat iets zo is".

Ik vind het hysterisch gedrag als mensen ineens hun account laten verwijderen. Alsof ze hier niet/nooit geweest zijn.

Waarom zo rigoureus? Als je weg wilt gaan en blijven, dan ga en blijf je toch weg? Maar waarom je verleden helemaal

wissen? Waarom voortbestaan in echo's (quotes) en reakties van anderen op je niet meer bestaande berichten?

Schaam je je dan voor je eigen berichten, ben je bang voor gevolgen van wat je geschreven hebt????

 

En nou niet zeggen dat je, door je account te laten verwijderen hier niet meer terecht kunt. Ook zonder

account kun je hier meelezen. En een nieuw account is blijkbaar ook zo aangemaakt.

 

Ik snap het gewoon niet, maar op mij komt het over als een soort wanhoopsdaad waarmee nog één keer aandacht

gezocht wordt. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je na jaren hier schrijven ineens zo rigoureus alle banden doorsnijdt,

alleen maar omdat je je niet (meer) kunt verenigen met wat er zich hier afspeelt.

 

't Is natuurlijk zo als wat Kate al zei: iedereen moet het zelf weten, maar IK snap er geen bal van...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig die opmerking van yo. als ik een ijsvogel zie moet ik ook denken aan Sowhat ....en aan yo. Maar ga toch niet plaatst maken klinkt alsof je geen plek mag innemen. Terwijl ik juist blij ben met helemaal echte mensen zoals Sowhat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou als je hier al opmerkingen krijgt van dat je hier al 10 jaar zit

heb ik ook gegeten en gedronken.

 

Hannah,

 

Trek het nu niet uit zijn verband. Deze opmerking heb ik gemaakt, naa aanleiding van het draadje en opmerkingen van jouw die dag.

En ik bedoelde het goed met je. Kijk naar jezelf en doe IETS, dan kom je verder!!!!! En je komt niet verder, door zielig te blijven doen. En hatelijke opmerkingen te maken. Maak iets van je leven en stop met drinken. Ik weet waar ik over praat. En wens je uit de grond van mijn hart. Veel succes en veel wijsheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik ga de discussie niet verder met je aan. En het is echt niet na 3 jaar. Ik schrijf wel vaker. Mijn geheugen is gelukkig goed en fris !

Jammer dat ik niet helpend voor je ben :(  Maar mijn ervaring is nu eenmaal dat zachte heelmeesters, stinkende wonden maken.

Het ga je goed ;)  Ik zalniet meer op je reageren :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag lieve mensen,

 

Dat vind ik toch echt wel heel jammer, dat er ineens zoveel mensen zeggen weg te gaan

Snap het ook niet helemaal,

Maar goed, wie ben ik !?

Als jullie echt weg gaan, wens ik jullie uiteraard alle goeds toe.

 

Het forum is voor mij toch een heel vertrouwd iets, met bekende vertrouwde mensen.

Vind het meestal heerlijk hier te schrijven, en leer er nog steeds van.

Het "echte "leven in notendop of zo iets

 

Enfin, even uurtje weg (werken)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zet een hoop verschillende mensen met niet alleen andere inzichten, ervaringen maar ook een hoop bagage samen en het kan niet anders dat het van tijd tot tijd vuurwerk geeft.
Een kiekekot zou mijn pa gezegd hebben. Maar die zou er dan weer volledig van overtuigd zijn geweest dat aan de vrouwen lag. De sexist :D

bewerkt door Truus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verdorie.... weet niet wat ik zie.. 

Jopie weg. 

Sowhat bijna weg. 

Aakie op weg om weg te gaan. 

Pfffff.... vind ik echt erg. 

 

Maar ja.... begrijp het wel. 

Reageer zelf eigenlijk hier al een poos niet echt meer. 

Koffie en thee.. hoop daarmee frummers toch af en toe een goedemorgen te bieden.

Eerlijk zeggen wat je vindt levert een waarschuwing of een ban op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was eigenlijk niet van plan om te reageren behalve dan op mijn eigen draadje...

 

In het verleden was er gewoon de 'dagdraad'... daar konden we lezen hoe het met 'ons' gaat. 

Veel verder dan die dagdraad kom ik niet, geen tijd om alles bij te houden. 

Dus zag nu pas jouw eigen draadje Blondie... petje af voor je en zet rustig door meis. 

 

Maar blijf het jammer vinden dat ik eigenlijk heel veel mis omdat blijkbaar velen niet meer in de huiskamer vertellen maar liever op een  eigen draad.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar ik moeite mee heb. Na dat gedoe met Kaboutertje is er nooit een bericht vanuit de moderator gekomen. En ik zou toch wel willen weten wat er aan gedaan wordt zodat dit niet meer voorkomt...

*

Tsja. Ik denk dat je hier precies de spijker op de kop slaat.

*

Vermoeiende onzin, maar goed: het jaagt wel het forum leeg..

bewerkt door moderator
Link naar opmerking
Deel via andere websites

*

Klopt Lila. 

De twijfel is er, natuurlijk wist ik al die jaren al dat er 'trollen' of hoe je het wilt noemen hier ronddolen. 

Kon ik vrij makkelijk van me af zetten, beetje het gevoel van 'ja ennn?...het zal...  ' 

Maar het verhaal*...  tsja, met boter en suiker ... 

En dan is het zaadje van het wantrouwen geplant... 

bewerkt door moderator
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het verleden was er gewoon de 'dagdraad'... daar konden we lezen hoe het met 'ons' gaat.

Veel verder dan die dagdraad kom ik niet, geen tijd om alles bij te houden.

Dus zag nu pas jouw eigen draadje Blondie... petje af voor je en zet rustig door meis.

Maar blijf het jammer vinden dat ik eigenlijk heel veel mis omdat blijkbaar velen niet meer in de huiskamer vertellen maar liever op een eigen draad....

Eigen draad geeft mij momenteel net even dat beetje meer rust en focus op mijzelf.

Begrijp wel wat je bedoelt Yvon.

Al eerder in het verleden mijzelf wat teruggetrokken op het pact-draadje.

Ook toen was er wat onenigheid of deze afsplitsing wel goed zou zijn voor het forum.

Laat ik zo zeggen...

Het heeft mij toen erg veel goed gedaan.

En ook nu kies ik ervoor om mij meer te focussen op mijn proces door mijn eigen draadje.

Beter voor mij nu...

Zeker na trol "kaboutertje"

bewerkt door blondie6173
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...