Spring naar bijdragen

Stoppen


Gast Lars

Aanbevolen berichten

Lars, zojuist heb ik je hele draadje gelezen. Wat schrijf je open en helder. Heel veel herkenning!

Je bent niet raar.

Je bent geen loser.

Je hoeft je niet te schamen.

Je hebt gewoon ontdekt dat je huidige tegenstander (verslaving) sterker is dan jij bent. Alleen kun je dit niet, maar samen lukt het wél.

 

Je hoeft alleen maar Heel Veel Hulp te vragen, misschien wel dagelijks, aan soortgenoten. Omdat die jou snappen en alles herkennen, omdat ze letterlijk hetzelfde hebben meegemaakt. Heel veel sterkte morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Lars! Idem dito! Wat denk je nu... Dat je vrouw nu denkt.... Lars doet dat ff! Nee dus! Pak

Jezelf bij elkaar, en denk vooral niet dat je vrouw het snapt! Dan moet je eerst open en eerlijk zijn!ik geef je geen hart onder de riem,omdat je vrouw dar verdient! Niet jij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel succes vandaag Lars. En mocht het een troost zijn, vanaf dat ik besefte iets te willen/moeten gaan doen aan mijn drankgebruik, tot het moment dat het langere tijd ging lukken, ging niet in 1 klap.

Vallen en opstaan maar vooral leren waarom ik viel....

Het is al gezegd, maar pas sinds ik alle verantwoordelijkheid nam, niet meer 'schuld' van mijn drinken ergens anders probeerde te deponeren, kon ik er echt mee aan de slag. Zo veel zaken die buiten mij lagen (kids die puberen, me het leven zuur maken... tssss vanavond als ze slapen mag ik mezelf troosten. Een collega die uithaalt, tjeee, wat vals, vanavond mijn 'troostdrankje'. Vond overal wel een 'reden'. 

Alle minder makkelijke situaties nuchter het hoofd gaan bieden, maakt krachtiger, rustiger. Er valt zo veel te winnen op het vlak van ontwikkeling. En ja, eigenlijk volwassener worden (spreek voor mezelf hè)

Zet em op!  :rose:  :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...