Spring naar bijdragen

Stoppen


Gast Lars

Aanbevolen berichten

Wat een gevecht kan het zijn he.

En ondanks dat het niet zo gaat als je zou willen vind ik dat je goed bezig bent.

Het doorbreken van je verslaving is een proces wat gepaard gaat met vallen opstaan.

Maar elke succesje is er 1 die ze je niet meer afpakken.

Langzaamaan rijgen die succesjes zich aan elkaar en kom je in de opwaartse spiraal.

 

Ik vind het knap van je hoe je bezig bent en ik snap het onbegrip van je naasten helaas.

Daarom is het juist goed om lotgenoten om je heen te verzamelen en ook daar ben je nu mee bezig.

 

Blijf volhouden en vechten Lars!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wens je een goede meeting Lars. Dag voor dag, en soms zelfs moment voor moment. 

Ik ben ook gestopt vooral voor mijn kids, niet vanuit een 'diepe behoefte' vanuit mezelf. Maar in de loop der tijd kwam wel degelijk die behoefte, toen ik ging zien wat niet drinken allemaal opleverde. 

Zonder stiekem gedrag, zonder leugentjes kan ik veel beter met mezelf leven. Plus geeft jezelf de kans om andere zaken aan te pakken die je normaal met alcohol dempte.

Ik ken niet de heftige ontwenning, maar wel craving, aanvallen dat alcohol 'scoren' het enige lijkt wat er toe doet.

 

Laat dat nou totaal niet kloppen, het enige wat er toe doet is uiteindelijk beter met jezelf en de mensen die je lief hebt uit de voeten kunnen, en dat is wat niet drinken na verloop van tijd echt gaat brengen. zo de moeite waard Lars, wens ik jou ook uit de grond van mijn hart.

Sterkte Lars, niet toegeven. moment voor moment    :rose:  :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruzie met je vrouw en nu een krat bier gehaald. Dat is natuurlijk niet de oplossing, maar dat weet jij ook.

Wat dacht je? "Dan moet ze het zelf maar weten", of "Kan ze zien wat er van komt"? Zoiets Lars?

Je hebt jezelf er mee.

Als je nu stopt, heb je er het minste last van en kun je een betere start maken bij verslavingszorg.

Zet hem op man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op mij komt het over als een haast continue paniek!

Alsof je van buitenaf bedreigd wordt?

 

Om je eigen lijf en leden moet je denken. Steeds: wat doe ik mijn lijf en mind aan!!

Want zo is het wel natuurlijk: er is veel en lang herstel nodig. Dat kan beter vanuit rust.

 

Zoek die rust in jezelf op: adem ! En weet dat het beter gaat worden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...