Spring naar bijdragen

Zondag 10 Januari


Gast akelei

Aanbevolen berichten

Goedemorgen

​Mijn ochtend begon al interessant. De kat spuugde op de mat dus ik er kokshalzend achter.

​Ga ik naar de badkamer, heeft de kat daar haar behoefte gedaan. Wat is er in godsnaam mis met de kattebak?! 
De kat draait door!

​De toast met zalm net heeft me toch nog gesmaakt, godzijdank.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijna in poetsmodus, denk ik.

​Over dromen...ik herinner mijn dromen alleen als ik ze net voor het wakker worden droom. 
​Vanochtend droomde ik van ratten in huis (we hebben nog niet zo lang geleden last van muizen gehad). Dus ik ging op jacht en zag ze wonderwel zitten onder het plafond. Het waren een boel ratten. Zo had je oma, opa, mama, papa en de kindjes. Vreemd genoeg hadden ze ook allemaal aangepaste kleding aan. Heel grote nagels...heb ze maar laten zitten.

 

Vroeger droomde ik ook wel eens dat ik had gedronken..
​Maar je ziet, het betert een hoop!
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kruidenthee, vandaag weer dagpact, super hoor! ik heb mij gisteren ook niet afgemeld, maar niet gedronken, dus het wil niet altijd wat zeggen he.

 

kun je er wat meer over zeggen?

 

Dagpact

Moppie
Gipsy

Kruidenthee

leila

bewerkt door leila
Link naar opmerking
Deel via andere websites

kruidenthee, vandaag weer dagpact, super hoor! ik heb mij gisteren ook niet afgemeld, maar niet gedronken, dus het wil niet altijd wat zeggen he.

 

kun je er wat meer over zeggen?

 

Dagpact

Moppie

Gipsy

Kruidenthee

leila

Goeiemorgen allemaal, 

nu ik sinds 10 dagen droog sta slaap ik veel beter.

en ben een stuk fitter. Wat veel voordelen heeft het niet drinken toch. 

 

hier in Den Haag is het droog,lekker wandelweer  :)

Lady Jane, het lukt mij nog niet om mijn naam erbij te zetten, klik op mijn profiel maar er gebeurt niks.

Wat doe ik verkeerd?

 

                                              Wens iedereen een lazy sunday

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruidenthee, ik lees, maar je bent voor jezelf verantwoordelijk om aandacht te krijgen.

Nu doe je het voorzichtig en dat is een goede stap.

Kunst is om het te melden als je moeilijk zit.

In ieder geval...veel sterkte voor vandaag.

Hier geen druppel drank, maar ijs en chocolade des te meer.

Is het niet dit dan wel dat....onmatig.

Voor mij is het de kunst om me niet druk te maken over verwennerijen in de vorm van snoep.

Fijne dag!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even terugkomend op de draad van gisteren:

Wijffie heeft zich in t verleden en nu ook weer :kwetsbaar opgesteld

Persoonlijke dingen gedeeld met ons

Dingen die ons allemaal kunnen overkomen

Waar we zomaar in verzeild kunnen raken

En hebben we niet allemaal momenten dat we ons negatief of verdrietig uiten over iets of iemand waar we later

op een andere manier naar kijken

Als het er niet meer is

Als het anders blijkt te zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact

Moppie
Gipsy
Kruidenthee
leila
Mutsie
Nadia

Walrus

 

Droomde vannacht dat ik de Zweedse kok uit Muppets op bezoek had en hem nadeed (boerk boerk boerk) en toen werd hij razend. Verder gaat het best goed eigenlijk. Niet alles is tot rust hoor. Moet mezelf heel goed bij de les houden. Ik denk toch dingen als: maar als ik later met pensioen ben, dan kan ik toch best...., of als ik op vakantie ben dan kan het toch geen kwaad als....

 

Moet vaak denken aan wat Mijngerrit een keer schreef over dat bij hem het remmetje kapot is. Heel helder. Toen ik weer wat dronk moest ik inderdaad heel hard met gekraak en gepiep afremmen door terug te schakelen en als een Fred Flintstone mijn voeten onder de auto uit te steken. Wat een gedoe. Ik wil dat remmetje terug. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haa haa Nadia wat heb je dat leuk geschreven , kenn ik .Wat had ik het leuk gisteren met mijn vriendin .Zij heeft wel een beetje gedronken, veel gepraat en ronja aan de thee. Het was zo gezellig dat ik pas om 1.00 uur tehuis was .Zij zij ook je bent veel gezelliger leuker als je niet drinkt .Een heel positieve ervaring voor mij .

Dagpact

Moppie

Gipsy

Kruidenthee

leila

Mutsie

Nadia

Ronja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen, hier is de advocaat van de katten.

 

Truus, de kat draait wellicht niet door, maar kan ziek zijn, kotsen en de behoefte naast de bak doen heeft meestal een medische oorzaak.

 

Hub, je zit er niet op te wachten, maar als je kat weer onzindelijk is, vang dan wat urine op en lever dat in.

Zoveel stress in huis kan overslaan op je kat, en blaasontsteking ligt dan op de loer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...