Spring naar bijdragen

Stopmaatje Alles om gelukkig te zijn


energie1976

Aanbevolen berichten

hallo,

 

alles heb ik om gelukkig te zijn.

Toch kan ik het niet laten.

Voel me financieel afhankelijk en wil graag meer bijdragen, maar beland in gokken.

Heb een prima baan, maar de ruimte in mijn salaris vergok ik. Bouw onvoldoende reserve op.

Hoe dom kan ik zijn?

Hulp gehad. Partner mee geweest  naar consulent.

Controle van mijn rekeningen, maar ik ben daar handiger in.

 

Mijn werk doe ik (voel me gewaardeerd, maar presteer niet naar mijn vermogen), krijg geen commentaar, de resultaten zijn prima.

Thuis, samengesteld gezin, gezellig, maar kom onvoldoende aan mezelf toe en ben te vaak geïrriteerd en ongezellig.

Studie, kan me niet concentreren. Als het lukt om een werkstuk in te leveren krijg ik alsnog een 8.

 

Vorig jaar gesprekken gehad over het gokken.

Schulden in beeld en aflossing geregeld.

 

Wantrouwen en argwaan wanneer ik langer weg ben voor werk was eerst wel hanteerbaar.

Maar in de periode dat het weer goed gaat maakt die argwaan mij boos.

 

Wanneer het mis gaat en ik weer gok, dan lijkt de hele verbinding weg en controle en argwaan niet meer in beeld.

Ik moet het toch echt zelf oplossen en zelf mijn gedrag veranderen.

 

Nu is het weer mis. Teveel geld verloren, teveel tijd besteed en onvoldoende aandacht voor mijn verantwoordelijkheden.

Voel me depri, benauwd, alleen en een mislukkeling.

Alleen, niemand reageert en sociaal ben ik nooit zo sterk geweest.

 

Eerlijk zijn

dat heeft alleen maar pijn, verdriet en onmacht gebracht.

Ik ben tenslotte zelf verantwoordelijk voor mijn gedrag, dus ik moet het ook zelf oplossen.

 

Doe 'gezellig' mee met alles waar ik echt bij moet zijn.

Verder doe ik spelletjes, puzzels, tv kijken, en vooral heel veel roken. Loos

 

Maar heb nu dus echt een probleem en wil het oplossen.

 

Wie wil via dit forum contact?

 

Voor alle helderheid: mijn naam, mail en gegevens zijn fictief

Ik voel me te kwetsbaar om daar nu open over te zijn.

Het is een eerste stap.

 

Wie tips heeft mag ook reageren

 

noem me maar Sammy

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Ik weet niet of je nog aanwezig bent, maar wie weet kunnen we wat voor elkaar betekenen. Ik zit namelijk in hetzelfde schuitje. We kunnen elkaar mailen om onze gevoelens te uiten. Hierin kunnen we elkaar steunen, maar ook bij drang kunnen we elkaar daarin stimuleren om niet te spelen. Ik zoek namelijk iemand waar ik dit mee kan delen zonder teleurstellende blikken of veroordelend. Ik wil geen medelijden. Ik heb een spiegel nodig om mij laten in te zien waar ik mee bezig ben en hoe ik dit kan stoppen!!

 

Ik hoop iets van je te horen.

 

Groetjes Sabrina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Hoi, na vandaag heb ik nogmaals het besluit genomen om te stoppen met online gokken.. Wederom 1300 euro vergokt in 30 minuten tijd.. Ik walg van mijzelf. Vaker al geprobeerd te stoppen maar telkens als ik weer wat extra te besteden he vlieg ik achter de pc voor wat potjes black Jack. Hopelijk wil iemand mij steunen hierin. Ben er echt klaar mee..totaal ruim 25000,00 euro vergokt. Ik hoor graag wat jullie doen om dit te stoppen. groet Geert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Heel herkenbaar stoppen is moeilijker dan ik dag 6 maanden heb ik niet gegokt overal heb ik mezelf uitgeschreven maar ging toch na 6 maanden weer de mist in en waarom omdat alles om geld draait en ik weet dat ik fout ben ik heb gewoon een steekje los in mijn hoofd denk op dat moment nergens meer aan dom zo dom praten lucht wel op dat wel maar je moet het zelf doen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
Op 24-5-2016 om 01:17 zei Geert157:

Hoi, na vandaag heb ik nogmaals het besluit genomen om te stoppen met online gokken.. Wederom 1300 euro vergokt in 30 minuten tijd.. Ik walg van mijzelf. Vaker al geprobeerd te stoppen maar telkens als ik weer wat extra te besteden he vlieg ik achter de pc voor wat potjes black Jack. Hopelijk wil iemand mij steunen hierin. Ben er echt klaar mee..totaal ruim 25000,00 euro vergokt. Ik hoor graag wat jullie doen om dit te stoppen. groet Geert

Hoi Geert

hoe gaat het met jou?

En met iedereen anders wat op deze topic hebben gereageerd?

ik hoop dat jullie ermee gestopt zijn!

groetjes 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...