Spring naar bijdragen

online contactmaatje? Boulemia


ksssht

Aanbevolen berichten

Hey 

 

Ik ben een meisje van 20 en zit nu al enkele jaren met een eetstoornis. 

Ik wilde al lang afvallen en ben dan ook op mijn 17 enorm beginnen vermageren. Ik ging de anorectische kant op. 
Mijn familie en vrienden maakten zich zorgen en stuurden me naar een psychologe en spoorde me aan om meer te eten. 

Ik ben uit frustratie enorm veel beginnen eten. Ik kwam al snel vele kilo's bij en ontwikkelde zo boulemia om terug af te vallen. 

Ik zit er nu al een paar jaar mee en wil er echt vanaf. Ik wil op een gezonde manier kunnen afvallen. Is er iemand die met mij in contact wil komen en gwn via chat/watsapp.... samen de eetstoornis wil overwinnen? Stuur me een berichtje. 

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 4 years later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Dag iedereen ik ben momenteel niet meer op zoek naar iemand om mee te sturen of praten, omdat ik wat op mezelf en mijn naasten wil focussen. Ik kan jullie wel aanraden healthy habits Celien en getyourboost op Instagram te volgen. Zij hebben mij heel veel geleerd over eetstoornissen en hebben hierover ook een masterclass met bijhorend werkboek gemaakt. Het heeft mij veel verhelderende inzichten gegeven! Liefs en veel succes! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...