Spring naar bijdragen

Maatje gezocht voor afkicken rivotril


Gonnie

Aanbevolen berichten

Ben na jaren rivotril en vele overdoseringen, cold turkey moeten stoppen in de kliniek waar ik nu opgenomen ben. Vlg psychiater duurt afkicken maar een week. Het is nu twee weken geleden. De misselijkheid is over maar word gek van paniek en angst. Heb Trazolan gekregen voor de nacht maar dat werkt niet. Psych weigert andere medicatie te geven. Ik zit in gesloten setting en kan geen kant op. Had het liever stapje voor stapje gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar heb ik om gevraagd, zelfs gebedeld. Ze weigeren hier gewoon. Heb net gevraagd of ik geen promethazine mag hebben en dat zou de verpleging door geven aan de psychiater. Ik heb ook asngegeven dat ik zelf inspraak wil hebben in mijn behandeling. Vrees dat ze blijven volhouden. Ik moet wel zeggen dat ik het afgelopen jaar 35 keer met ambulance naar zkh ben gebracht met overdosis. Mijn leven bestond uit opsparen van medicatie en grote hoeveelheden ineens innemen dus ik heb het mezelf aangedaan maar er werd nooit ingegrepen en ze bleven maar zes rivotrils en een temazepam voorschrijven. Nu voel ik alsof ik gestraft word.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

wat een vreselijk domme hulpverleners.

ze zijn er nog steeds niet achter, hoe onverantwoord het is, om in een keer mensen te laten stoppen met benzo's, of om ze te snel af te bouwen,dat is vragen om nog meer problemen.

BIj mij gooiden ze 2 jaar geleden in een keer de flurazepam eraf, vreselijk.

En nog ben ik niet hersteld.

In 2011 en 2012 ook geprobeerd om af te bouwen.(te snel)Dus al ruim 4 jaar klachten, die ik voor gebruik niet had.

Rivotril moet omgezet worden in diazepam en dan langzaam in eigen tempo afgebouwd worden.

Die psychiater van jou mogen ze van mij ontslaan.

Ze hebben geen idee.

Je ziet, ik leef met je mee.

JIj hebt wel die overdosis ingenomen, je bent niet de enige die vanwege verslaving een overdosis neemt.

Ik ken 2 mensen, die aan rivotril verslaafd zijn en het zelfde deden, terwijl ze voor gebruik nooit een overdosis hadden genomen.

Ik vraag me af, waar je bent opgenomen.

6 rivotrils = 120mg diazepm/valium.

Heb je Ashton Manuel gelezen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben in rcg Weert opgenomen, inmiddels al vier weken. Heb net aangegeven dat als ze niet ingrijpen ik zelf ermee stop en uit het leven stap want dit is onmenselijk. Ibs is afgelopen maar heb rm gekregen en rechter vroeg zich af of deze behandeling wel de juiste is. Ik schiet er alleen niks mee op omdat de psych het laatste woord heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dit is onmenselijk....

Wat je misschien zou kunnen doen...

De Ashton Manuel methode uitprinten en dit aan de psychiatyer laten lezen.

Mogelijk schrikken ze dan eens wakker.

Heb je geen enkele inbreng? Bar en boos.

Zorg er op een nette manier voor, dat ze naar jou luisteren.

Ik begrijp, dat je eruit wilt stappen.

Probeer voor elkaar te krijgen, wat wel goed is voor jou.

Misschien zijn dit allemaal onzinnige adviezen en heb je alles al geprobeerd.

Leg bovenstaande dan naast je neer.

Ik hoop, dat je je zelf nog een kans geeft, ook al zie je helemaal geen gat meer in en ben je in vreselijke nood.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...