Spring naar bijdragen

wwet nu heb hulp nodig


Miriam

Aanbevolen berichten

Hallo,


 


ik heb al zo vaak proberen te stoppen met het resultaat dat ik steeds meer blow...  alleen lukt het me dus niet, daar ben ik nu wel achter.


 


Ik ben het zo zat, weet niet eens meer wat er leuk aan is. De mensen in me omgeving die weten dat ik blow, blowen net zo hard... meestal blow ik alleen, maar ook met mijn zus als we samen zijn, dat is niet zo vaak maar dan roken we samen nog meer...


 


Oke, ik wil dus stoppen maar het lukt me gewoon niet, ik begin steeds meer de nadelen te zien , voordeel? zou het niet eens weten... 


Ik blow al 25 jaar, ik hoop met mijn volgende verjaardag, over 3 maanden, te kunnen zeggen, Ik blow niet meer... en eens niet moe zijn, weer eens voldoende energie hebben...


 


Miriam


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Hoi meis ik ken het gevoel ik rook al 20 jaar en ven nu sinds kort gestopt al kost het vaak veel

Moeite:(ik lees dat jij er ook erg veel

Moeite mee hebt??wat maakt het voor jou zo moeilijk en of hoe komt het dat je er zo moeilijk

Mee hebt??

Hoe gaat ie nu dan?? Ik ben her nieuw en las je en dacht he dat klinkt bekent!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 months later...

hi Mirjam,

voor mij geldt t zelfde. Ik blow ook al meer

dan 25 Jr, iedereen in mn omgeving haat t dat ik blow. Nu de kids net de deur uit zijn geniet ik er dubbel van dat ik thuis es kan roken zonder dat t stiekem moet. en iedere keer neem ik mezelf voor dit is de laatste dag dat ik heerlijk thuis ga blowen, mn eigen muziekje, wat lekkers, veel wiet, heerlijk. maar de volgende dag rook k toch alweer tenzij ik werkelijk iets anders te doen heb. Dan ook als ik thuiskom na n lange dag dan wil ik gewoon graag eerst n lekker jointje. Ik vind het zo ontzettend lekker, maar ik moet gewoon stoppen. ...ik ken eigenlijk ook geen enkele andere vrouw die zoveel blowt als ik. laat staan sws es n joint rookt. behalve dan die k es tegenkom in de shop..

is het stoppen inmiddels gelukt voor je?

x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...